کد خبر : 13878
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 11:51
-

فلاح:مشکلات مقاومت از ۱۸ آذر شروع می شود

فلاح:مشکلات مقاومت از ۱۸ آذر شروع می شود
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با وجود عضویت مسئولان استانی در هیات مدیره مقاومت، تاکنون حتی یک ریال هم به تیم تزریق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح در مورد دیدار فردای تیمش با فردوسی مشهد اظهار داشت: این تیم مثل ما اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما برعکس ما از امکانات سخت‌افزاری و پولی خوبی برخوردار است. آنها بازیکنان خوبی دارند. ما مثل سه بازی گذشته، دو بازیکن محروم و مصدوم داریم. این مسابقه برای ما یک بازی ۶ امتیازی و سخت است. اصلا شرایط خوبی از نظر بازیکن و پولی نداریم.

وی با اشاره به اینکه با وجود عضویت مسئولان استانی در هیات‌مدیره باشگاه مقاومت، مشکلات آنها برطرف نشده است، تصریح کرد: ۲۰ روز است که می‌گویند این اتفاق افتاده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و حتی یک ریال هم به تیم تزریق نشده است. اتفاقا وضعیت بدتر هم شده است چون توقعات از ما بالا رفته و اینکه بگوییم هیات‌مدیره باشگاه مقاومت را چه کسانی تشکیل می‌دهند، این برای‌مان تبعات دارد و چشم امید بازیکنان به این است که مشکلات به زودی حل شود.

فلاح یادآور شد: هفته‌هاست تصمیم داریم که دو بازیکن در نیم‌فصل جذب کنیم اما هنوز نتوانسته‌ایم منابع مالی لازم برای جذب آنها را تامین کنیم. جرات صحبت کردن با بازیکن را نداریم چون نمی‌دانیم باید از کجا به آنها پول بدهیم. نگرانی دیگری هم داریم که اتمام سربازی سه بازیکن‌مان در تاریخ ۱۸ آذر است. از این جمع دو بازیکن می‌روند و یکی که شاگرد خودم است فقط می‌ماند. یعنی از چند روز دیگر دو بازیکن‌مان را هم از دست می‌دهیم و بر مشکلات‌مان اضافه خواهد شد. با همه این شرایط تاکنون ۱۱ امتیاز گرفته‌ایم و باز هم تلاش می‌کنیم به امتیازات‌مان اضافه کنیم تا در جدول وضعیت بهتری داشته باشیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

آقای فلاح این تیم واسه چی باید بمونه…
حرص الکی نخور داداش من…
بچه های مقاومت ناراحت نشن از این حرف ولی اینجور تیمها باید سقوط کنن…
تیمهایی که امکانات اولیه باشگاه داری را ندارن همون بهتر که تو لیگ برتر نباشند…
مقاومت و میثاق باید سقوط کنن…

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

افرین گل گفت این تیم باید سقوط کنه به خدا به جامعه فوتسالم ضربه میزنه انشالله که میره لیگ پایین تر به امید خدا

کرج چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

شما نترسید که تموم میشه سربازیشون میرن اونا فقط تو مقاومته که بازیشون میدن بهترینشون همون دو تا هستن که بریدن و نیم فصل برمیگردن مفت و مجانی بازی میکنن براتون شما نگران نباشید.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

تو میدونی که بریدن جفتشون تو بهترین تیم های لیگ دارن بازی میکنن سال اولشونم هست آدم یدفعه به همه چیز نمیرسه در ضمن شما برو همون فلافلی کار کن تو چه به فوتسال که نظر بدی.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

به قرآن اگه برگردن اونا نمیان کرج شک نکنید .

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

چرا اگه پول بدن و بیان خیلی خوب میشه خب تیم شهرشونه کارشون راحت تره تا تیم های دیگه مقاومت پول خرج کنه جز ۳تای بالای جدوله اقایی که میگی بریدن تو کجای فوتسالی که نظر میدی به قرآن شعورم چیز ه خوبیه بذار ببین اگه اومدن پولم نگرفتن بعد فکتو تکون بده.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

گل گفتی داداش مرتضی فرهانی مگه پارسال که دبیری بود ۱ بازیم وایساد مگه ولی الان فیکسه همه چیز پله پله گیتی یا ماهان تندیس جای آدمای بزرگه اونا اینقدر خوب بودن که چنین تیمایی روشون نظر داشته منطقی صحبت کن تویی که میگی جفتشون بریدن بعدشم اونا عمرن برگردن کرج .

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

اگه اونا نیومدن همین مقاومت مجانی بازی کردن من اسمم اصغره میکنم اکبر.در ضمن اونا تا حالا هفته ۱۱ هست دوتایی رو هم ۲۲ دقیقه هم بازی نکردن.همون بهتر که سقوط میکنه مقاومت

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

تو برو تو تیمای اونا ببینم اصلا تو شهرشون رات میدن چه برسه بیای تو لیستو بخوای بازی کنی بابا جمع کن خودتو گیتی با ماهان تندیس حکمه بارسلونارو داره هرکسیو نمیارن تو بهترین تیم ایرانو آسیا

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

بابا چرا بحث میکنید اونی که شعوره فوتسالی داره همه چیو میدونه بذار هرچی میخوان بگن بگن .