کد خبر : 13942
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1393 - 9:43
-

سهل انگاری کمیته فوتسال در میزبانی از روسیه

سهل انگاری کمیته فوتسال در میزبانی از روسیه
در شرایطی که روس ها هفته آینده به ایران می آیند کمیته فوتسال هیچ هماهنگی برای میزبانی از آنها انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی روسیه شنبه آینده به ایران می آید تا در قم با تیم ملی فوتسال کشورمان روبرو شود.در این میان غیبت مسئولان ایرانی باعث بروز ناهماهنگی هایی شده است.افتخاری که بیش از حضورش در کمیته فوتسال،در امارات حضور دارد و به یک رئیس پروازی معروف شده،هیچ هماهنگی برای رزرو هتل و تشریفات مربوط به ورود روسیه را انجام نداده است.خسوس هم اعلام کرده که دو روز قبل از بازی به ایران می آید و خبری از برگزاری تمرینات نیست.در این میان آرش جابری هم که به جای مرحوم حسین زاده به کمیته فوتسال آمده بود با توجه به نبود افتخاری درمعارفه او به کفاشیان،فعلا نمی تواند در کمیته فوتسال فعالیتی داشته باشد تا در این شرایط ناهماهنگی های زیادی برای ورود روسها به ایران به وجود آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

سلام من قمی هستم وخیلی ازاینکه تیم ملی با روسیه شهرما بازی میکنه خوشحالم.
شما فکر می کنید تو قم ستاد برگزازی تشکیل شده و اقدامات لازم داره انجام میشه .اصلا خبری نیست.
رئیس هیئت فوتبال فقط دوست داره مصاحبه کنه .هیچ جیزی آماده نیست
اما شما وضعیت سالن، رختکن ها، دستشویی و کف پوش سالن افتضاحه.خود سالن هم وقتی یک توب به یکی از دیوارها و یا سقف برخورد می کنه بقدری کثیفه که تا چند دقیقه دیگه فقط گردو خاک از آسمون میریزه.
خدا کنه آبروی ایران نره.
این میزبانی آبرو داریه نه مسخره بازی.با اسم ایران نباید بازی کنند.
من از مسئولین این سایت محترم درخواست می کنم پیگیری کنند .بخدا می ترسم آبرویمان بره.

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

ی روسیه میومد دیگه هم نمیاد قول میدم . کاش اصلا تیم ملی رو منحل کنیم کلا تا اعصابها هم اروم شه بره .

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

امیدواریم درست و هر چه عالی تر برگزار بشه نه با گدا بازی بخوان تمومش کنن …

مهرداد پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

اقا مهدی بجای دروغ گفتن برو سالن رو ببین،واقعا دست اقای بهرامی و مسئولان درد نکنه
کفپوش ترمیم شده و امروز رنگ میشه
سیستم گرمایشی و سرمایشی هم تعمیر شده
مرسی مسئولین
فقط من موندم بعضی ها با دروغ گفتن و خراب کردن مسئولین چه هدفی دارن

ویژن تهران پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

آقای افتخاری مامور شده گند بزنه تو فوتساله ما

اميرحسين صالحي پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

آقای مهدی الکی جو نده
شرایط خوبه و سالن هم ترمیم شده
جای نگرانی اصلا نیست

مهدی محمدی جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۵

مرسی از آقای صالحی بابت اخبار دقیقشون

ali پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

aghaye bahrami ham gand zadeh be footsal qom

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

بهرامی یا شریفی و جلالی؟؟

مهدی جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

دوست عزیزم آقا ی امیر حسین صالحی من به شرایط جو نمی دهم. چون بحث آبروی کل مملکته و این وسیله به دست ما قمی ها افتاده . من دوست ندارم فردا خدای نکرده به دلیل کم کاری و بی فکری عده ای آبروی من و شما بره.من جو نمی دم.
اگر شما کیفیت میزبانی روسها و یا یک کشور اروپایی رو دیده باشید بیشتر متوجه نظر من می شید.
برگزاری واقعا به همین صورتی که ما توی حیدریان انجام میدیم نیست.
اینقدر ضعیف عمل شده که به همین ما راضی شده ایم.بخدا نه احترام تماشاچی، نه احترام تیم میهمان و سایرین تو دنیا اینطور که من و تو توی ورزشگاه حیدریان می بینیم نیست.