کد خبر : 14171
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 11:54
دسته‌بندی نشده
-

جعفری: برای پیوستن به «بورلا» اسپانیا با دبیری مذاکره می کنم

جعفری: برای پیوستن به «بورلا» اسپانیا با دبیری مذاکره می کنم
بازيكن تيم فوتسال دبيري تبريز گفت: با توجه به دريافت قرارداد رسمي «بورلا» اسپانيا و تسليم آن به مسئولان باشگاه، ظرف امروز و فردا براي مذاكره نهايي به باشگاه دبيري خواهم رفت.

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قرارداد نهایی باشگاه بورلا که خواستار حضورم در تیمشان برای لیگ امسال و دو جامی که در قرارداد قیده شده، به دستم رسیده است که بلافاصله تسلیم باشگاه کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه با باشگاه دبیری هنوز قرارداد دارم باید رضایت باشگاه را برای این انتقال بگیرم تا انشاالله اولین نماینده ایران در لیگ معتبر اسپانیا شوم.

این بازیکن دبیری با بیان اینکه آرزوی هر بازیکنی حضور در لیگ اسپانیا است تاکید کرد: با لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا مشورت کردم که همه مرا برای رفتن تشویق کردند. بالاخره لیگ اسپانیا از معتبرترین لیگ های فوتسال دنیا و بورلا نیز از تیم های بالانشین آن است.

جعفری از مشورت با خسوس کاندلاس نیز خبر داده و ادامه داد: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی اسپانیایی است با ایشان هم صحبت کردم که خسوس شهری که این تیم در آن بازی می کند را فوتسالی ترین شهر اسپانیا معرفی کرد و گفت آنجا احساس غربت نخواهی کرد.

وی با بیان اینکه نمی تواند علاقه خودرا برای پیوستن به بورلا پنهان کند، خاطرنشان کرد: باشگاه دبیری الان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است که با جواد اصغری مقدم مطمئنا موفق به این مهم خواهد شد. شاید در این شرایط باشگاه نخواهد برای رفتن جواب مثبت بدهد اما نگران نیستم چون حکایت افشین دبیری و پیشرفت بازیکنان هیچگاه تحت‌تاثیر چارچوب خشک و رسمی نبوده و رابطه ما پدر و پسری است.

جعفری با بیان اینکه باشگاه دبیری بنا به سابقه سکوی پرتاب بازیکنان ایرانی به لیگ‌های معتبر اروپا بوده، تاکید کرد: ماحصل دید باز مسئولان باشگاه ارتباطات بین المللی و ترانسفر کردن بازیکنان ایرانی به لیگ‌های اروپایی است. در صورت موافقت باشگاه به عنوان یک ایرانی و یک آذری افتخار می‌کنم که نماینده باشگاه دبیری در لیگ اسپانیا باشم.

این بازیکن دبیری از تحول تیمش با حضور جواد اصغری مقدم ابراز خرسندی کرده و ادامه داد: از وقتی آقا جواد سرمربی ما شده تیم یکدل و یک دست تر شده زیرا ایشان هم سبک کاری وحید شمسایی را پیاده می‌کند. ما اکنون ۹بازیکن تاپ در تیم داریم که برایمان مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. این شرایط بسیار عالی شده و من مطمئنم دبیری چه باشم و چه نباشم با هدایت آقا جواد قهرمان خواهد شد.

جعفری در خاتمه دعوت نشدنش به تیم ملی برای بازی با روسیه را به دلیل مصدومیت اعلام کرده و یادآور شد: در برزیل عملکرد خوبی داشتم و خسوس هم از من راضی بود. در هفته گذشته مصدوم شده‌ام و پاشنه پایم به شدت متورم شده است به همین خاطر در تماس مسئولان تیم ملی این موضوع به آنها انتقال داده شد. اکنون نمی‌توانم پایم را حتی زمین زمین و باید ببینم دکتر رحیمی چه راهکاری دارند تا هفته آخر نیم فصل دبیری تنها نماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.