کد خبر : 14205
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 14:56
-

ناظم‌الشریعه :می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم

ناظم‌الشریعه :می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از پیروزی پر گل تیمش برابر شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر کشور، گفت: برتری حق ما بود و اگر توجه می کردیم می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: بازیکنان ما در همان نیمه اول می خواستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از پیروزی پر گل تیمش برابر شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر کشور، گفت: برتری حق ما بود و اگر توجه می کردیم می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: بازیکنان ما در همان نیمه اول می خواستند نتیجه بگیرند و از همان ابتدای بازی با یک گل پیش افتادیم ولی در پایان نیمه اول به تساوی رسیدیم. البته ما مستحق این بودیم که حتی در نیمه اول نیز پیروز باشیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان به نکته های بین دو نیمه که به آن‌ها گفتیم، توجه کردند و عملکرد بهتری، هم از نظر بازی و هم از نظر داشتند. من فکر می کنم برتری حق ما بود و شاید اگر بازیکنان توجه می کردند، گل های بیشتری هم می توانستیم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در مورد شرایط جدول رده‌بندی و اختلاف یک امتیازی تیمش با صدر جدول گفت: شرایط لیگ امسال کاملا متفاوت است و به مراتب خیلی سخت شده و واقعا لیگ پویایی داریم. وضعیت جدول هم به گونه ای است که با یک باخت یا یک برد ممکن است تیمی از ته جدول به بالای جدول برسد، به همین دلیل اختلاف امتیازات میان تیم ها بسیار کم است. به نظر من بازی کردن با تیم های انتهای جدول اکنون سخت‌تر از بازی کردن با تیم های بالای جدول است.

وی با بیان این‌که بیشتر بازیکنان ملی‌حفاری جوان و بی تجربه هستند، عنوان کرد:در هفته های ابتدایی لیگ هم دیدند که چگونه موقعیت های بسیار زیادی را هدر دادیم ولی به مرور زمان بازیکنان آبدیده‌تر شدند و من تصور می کنم با گذشت زمان، شرایط مان از این هم بهتر خواهد شد.

ناظم‌الشریعه گفت: امیدوارم که در بازی های بعدی هم باهوش باشیم و ترفندهای مورد نظرمان را پیاده کنیم تا بتوانیم جزو تیم های بالای جدول باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

جوجه رو اخر پاییز میشمارن

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

یعنی اولین بازی دور برگشت که میشه اول پاییز!!!!!!!!!

كارمند حفاري شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

حفاری با این جوونا یک امتیاز با صدر جدول فاصله داره دیگه جوجه ها مرغ شدن هنوز نمیخواین دشمنی با ورزش استانو رها کنین چرا نمی تونین موفقیت چند تا جوونه بی ادعارو قبول کنین اقای بی نام

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

برج ۱۲…

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

وقت قهرمانی که جوجه نمی شمارن………….
به کوری چشم دشمنان امسال هم حفاری به روی سکو خواهد رفت با یه مشت جوان بی ادعا و با استعداد

اهوازی شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

ما تو اهواز پاییز نداریم یارو ، ماشاالله به سید و بازیکنانش

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۲۲

بازی بسیار زیبایی کردند شاگردان ناظم الشریعه

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۱۴

الکی الکی شودی مربی حفاری…اقا جان اگه ایت اللهی تو فدراسیون نبود الان باید تو شیراز مدرسه فوتبال میزدی

مصطفی یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۱۶

متاسفم برای فوتسال خوزستان که با این همه سرمایه و پتانسیل باید یه مربی سطح پایین از شیراز بیاد و مربی تیم شهر ما بشه…به این میگه زد وبند تو فوتسال

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۱۷

بروبابا باورت شده مربی هستی

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

اقا ناظم به کارت ادامه بده فعلا فشار یه عده خیلی بالاست
افتاد!!!!!!!!!!!

کارمند حفاری یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

چرا داری میسوزی اقای فرهادی

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

لطفا اسم شخص خاصی را نیاورید

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

چرا به این مرد نازنین و بی ادعا حسادت میکنید..؟؟؟ آقای ناظم یک انسان وارسته و یک مربی خلاق است که فوتسالیستهای زیادی رو مانند دانشور و… به مملکت تحویل داده.. این انسان وارسته است بخدا.. ننویس این چرندیات رو اقای باصطلاح محترم