کد خبر : 14461
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 9:13
-

خسوس: خیلی سخت است که یک تیم بتواند در تمام طول یک مسابقه تیم برتر میدان باشد

خسوس: خیلی سخت است که یک تیم بتواند در تمام طول یک مسابقه تیم برتر میدان باشد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ابراز کرد: در یک صحنه شروع مجدد بازیکنان ما دچار اشتباه شدند که این امر موجب شد تا گل تساوی را دریافت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،خسوس کاندلاس امشب پس از تساوی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در رقابت‌های چهارجانبه در قم در جمع خبرنگاران گفت: نیمه نخست ما بهتر بازی کردیم اما در نیمه دوم بازی تقریباً پایاپای بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در نیمه دوم ایران نتوانست برتری نیمه نخست را ادامه دهد، اظهار کرد: نباید یادمان برود که تیم ملی فوتسال روسیه در رتبه‌بندی جهانی بین چهار تیم برتر دنیا و تیم پرتوانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ابراز کرد: در یک صحنه شروع مجدد بازیکنان ما دچار اشتباه شدند که این امر موجب شد تا گل تساوی را دریافت کردیم.

وی میزبانی قم در این مسابقات را عالی ارزیابی کرد و افزود: خیلی سخت است که یک تیم بتواند در تمام طول یک مسابقه تیم برتر میدان باشد بنابراین در زمان‌هایی از بازی تیم عقب می‌کشید.

کاندلاس گفت: پشت سر بازیکنان تیم ملی جوانان بسیار خوبی قرار دارند که می‌توانند به آینده فوتبال ایران کمک کنند.

وی در خصوص علاقه این مربی به استفاده از «پاور پلی» گفت: اگر شما دقت باشید تیم روسیه مساوی خود را با «پاور پلی» گرفت و این روش در فوتسال روز دنیا یکی از ابزارهایی است که نمی‌توان آن را کنار گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود:کسانی که از نزدیک فوتسال روز دنیا را پیگیری می‌کنند با اهمیت این نوع بازی آگاه هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در بازی تیم ملی امید مقابل تیم ملی روسیه که تیم ۶ گل برتری داشت از «پاور پلی» استفاده کرد گفت: وقتی تیم مقابل پاور پلی می‌کند من هم از این تاکتیک استفاده می‌کنم زیرا ما هم حق داریم توپ در اختیارمان باشد.

کاندلاس ابراز کرد: ما سه فرصت خوب هم داشتیم که گل نشد؛ باید منصف باشیم زیرا نمی‌توان تنها نتیجه‌گرا بود.
مربی اسپانیایی در خصوص اینکه این روزها نحوه اجرا و دفاع در فلایین پلیر خسوس، انتقاد بسیاری را به همراه داشته، یادآور شد: به هر جهت این حرف ها کاملا طبیعی است. در ورزش همیشه نقطه نظرات متفاوت است.
خسوس در مورد اینکه گفته می شود وی زمان نامناسبی را در آستانه دیدار با روسیه، برای سفرش به اسپانیا انتخاب کرده، گفت: شما باید به عملکرد افراد نگاه کنید. حضور من در ایران نشان می دهد که کار را خیلی جدی دنبال کرده ام و همیشه سعی کرده ام با حداکثر توان حاضر باشم و همه مسابقات را تا جایی که می شود ارزیابی کنیم؛ اما این وسط زندگی شخصی هم دارد و باید به هر دو جهت برسم. من فکر می کنم یک سری از انتقادها در جهت سازندگی نیستند و به نحوی هستند که تیم ملی را زیر سوال ببرند و فکر می کنم این به تیم ملی کمک نمی کند. ای کاش نتیجه و ضرر این انتقادها به خسوس کاندلاس وارد می شد ولی متاسفانه باید بگویم که ضرر آن به تیم ملی بازمی گردد و این خیلی ناراحت کننده است.
کاندلاس در رابطه با اینکه در نبود وی صحبت از تقویت کادرفنی تیم ملی به میان آمده است، تاکید کرد: به هر جهت اگر تغییری در جهت مثبت باشد و بتواند چیزی را به ما اضافه کند، حتما می تواند خوب باشد. تقویت کردن کادرفنی خیلی خوب است اما درحال حاضر ما ناظم الشریعه را کنارمان داریم که از این بابت خیلی خوشحالم.
وی در خصوص اینکه برنامه تیم ملی بعد از بازی با روسیه چیست، خاطرنشان کرد: مسابقه بعدی ما با کرواسی است که به خاطر لیگ تنها زمانی که می توانیم اردو بگذاریم ١٨ دی ماه است.
خسوس در مورد دیدار با برزیل نیز گفت: دعوت اولیه انجام شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در مورد لیگ برتر نیز عنوان کرد: لیگ به لحظات و هفته های جالبش رسیده است که هفت تیم با اختلاف دو امتیاز در بالای جدول هستند و این خیلی مهیج است. من نمی توانم از بازی ها و وضعیت تیم ها پیش بینی داشته باشم چون پیشگو نیستم.

گفتنی است دیدار نخست تیم‌های فوتسال ایران و روسیه در چارچوب مسابقات چهارجانبه قم با نتیجه یک بر یک به تساوی به پایان رسید البته این در حالی است که ایران تا یک دقیقه به پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر پیش بود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

س'م سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

آقای خسوس
لطفا شما کار خودت را انجام بده و اصلا گوش به حرف این مثلا کارشناسان که اکثرا اطلاعات کافی ندارند و دنبال مقاصد دیگری هستند گوش نده ولی لطفا فکری به حال نفرات کادر بکن

مهدی قرسری سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

تاحالافک کردین چرامابه جای بیشرفت توفوتسال بسرفت کردیم تیم چهارم جهان حالا بزورتو اسیا سوم میشه چرا؟؟؟؟ حالاچطوروالیبالمون سیرصعودی داره؟؟؟؟
فقط ذکردونکته:مدیریت کاربلدوبابرنامه وسابقه درخشان وثبات مدیریت
به اولیش خیلی دقت کن دقیقا چیزی که نه توفوتبال بود حالام نه توفوتساله