آفرین خوب جوابی دادی به خسوس و افتخاری دمت گرم
طاهری: مشکل اصلی خسوس است/تیم ملی در برزیل ناکام بوده، افتخاری صحبت از مشکلات روحی گیتیپسندیها میکند!/خودمان میدانیم چه زمانی باید پول بدهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری با اشاره به صحبتهای سرمربی تیم ملی فوتسال که چرا گیتیپسند اکنون صدرنشین لیگ نیست، اظهار داشت: مربی تیم ملی نتیجه نمیگیرد، میگوید چرا گیتیپسند صدرنشین نیست، تیم ملی از گرندپریکس با ناکامی بازمیگردد، افتخاری میگوید بازیکنان گیتیپسند مشکلات روحی روانی دارند. ما نمیدانیم این گیتیپسند چه چیزی دارد که همه میخواهند از آن حرف به میان آورند. خسوس میگوید گیتیپسند از نظر بازیکن غنی است و بازیکنان توانایی دارد. ما برای اینکه ثابت کنیم هیچ مشکلی نداریم و به آقای خسوس نشان دهیم که بازیکنان ما در باشگاهشان مشکلی ندارند و مشکل اصلی خود اوست پیشنهادی برای کمیته فوتسال داریم.
وی افزود: آقای خسوس که میگوید گیتیپسند تیم ملی دوم است، پس آنها برای بازی دوستانه به اصفهان بیایند، تا ببینیم تیم و بازیکنان ما مشکل دارند یا مشکل از جای دیگری است. این میتواند بازی خوبی برای تیم ملی باشد و همه هم در این دیدار محک میخورند. اینکه تیم ملی ما با گیتیپسند بازی کند خیلی بهتر از این است که مقابل کاستاریکا و ویتنام و کلمبیا بازی کنیم. این بازی بدون هزینه است، دوستان با آن مسافت و دشواریها و هزینهها، به برزیل میروند تا با کلمبیا، کاستاریکا و ویتنام بازی کنند، به جایش به اصفهان که رودخانهاش هم پرآب شده بیایند تا هم یک بازی خوب داشته باشند، هم شهر تاریحی ما را ببینند.
مدیرعامل باشگاه گیتیپسند خاطرنشان کرد: تیم به برزیل رفته و ناکام بوده، افتخاری صحبت از مشکلات روحی و روانی گیتیپسندیها میکند و میگوید فقط یک تیم تهرانی پول بازیکنانش را پرداخت کرده است، اما نمیگوید این تیم تهرانی سال اولی است که به این شکل در فوتسال هزینه میکند و تازه نفس است، نمیگوید که این تیم بودجه دولتی دارد. فقط میگوید گیتیپسند مشکل دارد. ما مشکلی از نظر مالی نداریم و خودمان میدانیم چه زمانی باید پول بدهیم و چه زمانی نباید پول بدهیم. اصلا اگر هم پول نداریم، این چه ربطی به ناکامیهای تیم ملی دارد. حالا احمد اسماعیلپور یا مهدی جاوید دو تا توپ لو دادهاند، این که دلیل نمیشود که آنها مشکل دارند. اگر این بازیکنان مشکل روحی دارند پس چرا وقتی پاسپورت اسماعیلپور گم شد، یک هفتهای مشکلش را حل کردند و با سلام و صلوات او را به گرندپریکس بردند؟
علی طاهری ادامه داد: فوتسال ما باید قدر داشتهها و آدمهای بزرگش را بداند. حسین شمس برای فوتسال این مملکت زحمت کشیده، وحید شمسایی، محمد کشاورز، محمد طاهری و … اینها هم زحمت کشیدهاند. باید مدیریت کرد تا نیروهای ارزشمندمان را از دست ندهیم.
منبع:فارس
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خداییش چه پیشنهادی داده ولی به نظر من تیم ملی الان تو ایران به دو تا تیم میبازه یکی گیتی پسند هست یکی دبیری
این دو تا تیم پر از ستاره هست تیم هاشون هر چند تیم ملی دعوت نمیشن ولی همه میدونن که بازیکن های این دو تا تیم تو ایران تک هستند همشون
بجای دلار خرج کردن برا بازی با تیم های ضیف بیان با این تیم های باشگاهی بازی کنن به نفع تیم ملی هم هست
آقای طاهری خداوکیلی خسوس حرف درستی را مطرح کرده، پول بچه ها ی مردم را پرداخت کنید وسپس
ازآنها توقع بازی جانانه داشته باشید.
بارک الله، پیشنهاد خوبی است آقای افتخاری انجام بدهید خوب است.محک مناسبی برای خسوس است از ادعا تاعمل…
راست میگه،شمس اسطوره مربیگری ایرانه
ریس طاهری خودت برازنده ریاست کمیته فوتسالی..
حتما آقای طاهری در گیتی پسند آژانس مسافرتی و گردشگری زده که تیم ملی را به اصفهان دعوت کرده!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷