کد خبر : 14846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 17:47
-

دیدار ایران و روسیه به طور کاملا رایگان پخش شد!

دیدار ایران و روسیه به طور کاملا رایگان پخش شد!
تیم ملی فوتسال روسیه که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به ایران سفر کرده است، با توجه به افت فوتسال ایران امتیاز بزرگی برای ملی‌پوشان ما محسوب می‌شود اما صدا و سیما برای پخش این بازی 60 میلیون تومان از فدراسیون خواسته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حق پخش تلویزیونی ماجرایی است که همگان تصور می‌کنند فقط مختص به مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران می‌شود اما اینطور نیست و صدا و سیما نه تنها تمایلی به پخش سایر رشته‌های ورزشی به صورت رایگان ندارد بلکه برای پخش بازی‌های فوتسال درخواست پول از تیم‌ها را نیز دارد.

یکی از موارد پخش دیدار دوستانه ایران و روسیه بود. تیم ملی فوتسال روسیه که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به ایران سفر کرده است، با توجه به افت فوتسال ایران امتیاز بزرگی برای ملی‌پوشان ما محسوب می‌شود اما صدا و سیما برای پخش این بازی ۶۰ میلیون تومان از فدراسیون خواسته است.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال پیرامون این موضوع توضیحاتی داد: صدا و سیما طلب ۶۰ میلیون تومان پول از اسپانسرینگ این دو مسابقه داشته بود به این دلیل که صدا و سیما گفته بود تمایل ندارد دنبال اسپانسر بگردد!

رئیس کمیته فوتسال در ادامه افزود: اسپانسر هم نتوانست تبلیغات خاصی را مهیا کند و در واقع جا زد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که این دیدار به طور رایگان پخش شد یا صدا و سیما مبلغی را دریافت کرده است گفت: صدا و سیما وقتی با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال طرف حساب شد، به دلیل منافع ملی عقب‌نشینی کرد و این دیدار به طور کاملا رایگان پخش شد.

سیدرضا افتحاری همچنین در مورد شرایط حق پخش بازی‌های لیگ برتر فوتسال از رسانه ملی افزود: بحث پخش دیدارهای باشگاهی از تلویزیون پروسه جداگانه‌ای دارد اما بازهم تاکید می‌کنم پخش دیدارهای ملی بحث مالی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.