کد خبر : 14899
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1393 - 13:34
-

شمسایی:قرار نیست بازیکن سالم به تیم ملی بدهیم و مصدوم تحویل بگیریم/با بازیکن مصدوم برخورد می کنیم

شمسایی:قرار نیست بازیکن سالم به تیم ملی بدهیم و مصدوم تحویل بگیریم/با بازیکن مصدوم برخورد می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص پیوستن برادرش به کادر فنی تیم تاسیسات دریایی بیان کرد: ما از قبل برنامه‌ریزی دو ساله برای تاسیسات داشتیم و با آمدن امیر شمسایی زور ما زیادتر می‌شود. برای موفقیت تاسیسات این تصمیم را گرفتیم و بعد از مذاکراتی که داشتیم ایشان به جمع ما اضافه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص پیوستن برادرش به کادر فنی تیم تاسیسات دریایی بیان کرد: ما از قبل برنامه‌ریزی دو ساله برای تاسیسات داشتیم و با آمدن امیر شمسایی زور ما زیادتر می‌شود. برای موفقیت تاسیسات این تصمیم را گرفتیم و بعد از مذاکراتی که داشتیم ایشان به جمع ما اضافه شدند.

وی اضافه کرد: قبل از اینکه امیر شمسایی بیاید سفال منش، داداشی و اصغر قهرمانی کارها را پیش می‌بردند. در جمع ما هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد و حال با آمدن برادرم کار ما هم راحت‌تر شده است. وقی ایشان به طور توافقی از تیم ماهان تندیس قم جدا شد تلاش کردیم وی را جذب کنیم. تا پیش از این هم من غیر از دو بازی در سایر دیدارها بیشتر از ۷۰ درصد وقت را در میدان حضور داشتم و از عملکردم راضی هستم. از این پس هم مثل قبل هر وقت کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم و هر زمان تشخیص بدهد روی نیمکت می‌نشینم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره بازی این تیم برابر منصوری قرچک گفت: این تیم همیشه مدعی بوده و حالا هر چند مشکلات مالی دارد ولی بازی سختی با این تیم داریم. ما اگر می‌خواهیم قهرمان نیم فصل شویم به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم. اینطور نیست که بازی آسانی داشته باشیم و باید با برنامه ظاهر شویم.

شمسایی در خصوص مصدومیت سنگ سفیدی در بازی تیم ملی گفت: اگر بازیکنی در تیم ملی مصدوم شود به طور قطع با وی برخورد می‌کنیم. قرار نیست که ما بازیکن سالم به تیم ملی بدهیم و مصدوم تحویل بگیریم. افتخاری باید در این باره جوابگو باشد. بازیکنان ما بعد از گرندپریکس هم از فرم خود دور شدند و نمی‌دانم چرا اینطوری می‌شود.

وی افزود: وقتی خدیرا در اردوی تیم ملی آلمان مصدوم شد باشگاه رئال از فدراسیون آلمان غرامت دریافت کرد. بازی ما با منصوری خیلی مهم است. هر چند به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند ولی از نظر انگیزشی برای ما خیلی مهم است چونکه تاسیسات سال گذشته دهم شده بود و حالا قهرمان نیم فصل می‌شود.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره بازی تیم ملی برابر روسیه گفت: من بازی‌های روسیه در جام ملت های اروپا را که چند ماه پیش برگزار شده بود و این تیم نایب قهرمان شد را دیدم. از آن تیم تنها دو سه بازیکن به ایران آمدند. روسیه به دنبال شناخت نفراتش در تورنمنت‌های مختلف است و این دو بازی در قم به سود آنها شد اما ما با ۹۰ درصد تیم ملی شرکت کردیم. همه تلاش ما این است که در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی موفق عمل کنیم و ا میدوارم این برنامه‌ریزی نتیجه بخش باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

من بجای تو خسته شدم انقدر انتقاد کردی
بسته دیگه به باشگاهت برس تورو خدا ول کن تیم ملی رو

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

اخه دنبال سرمربیگری تو تیم ملی میگرده
اگر اینها نگه چه باید بگه؟؟؟؟؟؟