کد خبر : 14887
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1393 - 11:51
-

نعمتی: نگران نرسیدن به بازی با گیتی‌پسند نیستم/ به حرفه‌ای شدن دی سی اینوست کمک می‌کنیم

نعمتی: نگران نرسیدن به بازی با گیتی‌پسند نیستم/ به حرفه‌ای شدن دی سی اینوست کمک می‌کنیم

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از عزیمت به تاجیکستان تمرینات تیم برای بازی گیتی پسند را مطابق آنالیزی که از هفته قبل انجام داده ایم پیش برده ام و با هماهنگی های صورت گرفته در غیاب من هم کادر فنی به همین منوال کار

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از عزیمت به تاجیکستان تمرینات تیم برای بازی گیتی پسند را مطابق آنالیزی که از هفته قبل انجام داده ایم پیش برده ام و با هماهنگی های صورت گرفته در غیاب من هم کادر فنی به همین منوال کار را پیش می‌برند.

وی افزود: همه بازیکنان ارزش امتیازات این دیدار را به جهت جایگاه ما در جدول رده بندی درک کرده اند و می دانم که در غیاب من هم با قدرت کار می کنند تا قول بردی که داده اند را عملی کنند.

سرمربی اقتدار نوین با تاکید بر اینکه تک تک بازیکنان تیمش را بهترین بازیکن می داند یادآور شد: تیم ما در بازی های حساس همیشه خوب کار کرده و من مطمئنم که روز یکشنبه نتیجه خوبی برای هواداران فردوسی رقم خواهد خورد.

نعمتی با تبریک قهرمانی باشگاه خواهرخوانده دی سی اینوست در لیگ حرفه ای تاجیکستان متذکر شد: فوتسال در تاجیکستان به صورت آماتور دنبال می‌شود اما آقای اسمت الله دولتوف در حال انجام یک تحول کم‌ سابقه در این رشته با سرمایه‌گذاری در فوتسال این کشور است. قهرمانی آنها با بازیکنان و کادر ایرانی باعث افتخار ما شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تجربیات خود در مورد فوتسال پیشرفته ایران را در اختیار آنها قرار خواهیم داد و از کمک به آنها دریغ نخواهیم کرد. آرزو می‌کنیم دی سی اینوست با کسب سهمیه آسیا بتواند در مرحله نهایی مسابقات جام باشگاههای آسیا حضور پیدا کند چراکه با روابط خوب مسئولان دو باشگاه، این تیم را تیم دوم خودمان می‌دانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.