کد خبر : 14986
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 14:57
-

ایرانی‌های دی سی اینوست عنوان برترین لژیونر را تصاحب کردند/ شمس و پسر رئیس جمهور اهداء‌کننده جوایز خاص

ایرانی‌های دی سی اینوست عنوان برترین لژیونر را تصاحب کردند/ شمس و پسر رئیس جمهور اهداء‌کننده جوایز خاص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مراسم برترین‌های سال فدراسیون فوتبال تاجیکستان که در سالن وحدت شهر دوشنبه برگزار شد کاپ قهرمانی باشگاه دی سی اینوست توسط حسین شمس به کاپیتان تاجیک این تیم اهداء شد. در این مراسم که ابتدا با خوش آمدگویی پسر رئیس جمهور و رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مراسم برترین‌های سال فدراسیون فوتبال تاجیکستان که در سالن وحدت شهر دوشنبه برگزار شد کاپ قهرمانی باشگاه دی سی اینوست توسط حسین شمس به کاپیتان تاجیک این تیم اهداء شد.

در این مراسم که ابتدا با خوش آمدگویی پسر رئیس جمهور و رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان آغاز شد پس از اهداء جوایز بخش های فوتبال پایه نوبت به فوتسال رسید که مجری برنامه از سرمربی سابق فوتسال ایران دارنده عنوان برترین مربی سال۲۰۰۹ جهان خواست تا با حضور بر روی سن جوایز تیم قهرمان را اهداء کند.

در این بخش عناوین بهترین دروازه‌بان و بهترین لژیونر و بهترین تیم به باشگاه دی سی اینوست رسید که در این میان در بخش لژیونرها از میان چهار بازیکن ایرانی دی سی اینوست به نام های ناصر بابایی، ناصر حاجی، مرتضی وکیلی و رضا خالقی حضور داشتند که در نهایت ناصر حاجی بازیکن مشهدی این باشگاه تاجیکستانی جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.

-حواشی این جشن برترین های سال تاجیکستانی ها را در ذیل می خوانید؛

*پذیرایی و میهمان نوازی بی نظیر تاجیک‌ها از میهمانان ایرانی خود به گونه ای بود که بهترین محل جلوس در مراسم به شمس سرمربی سابق تیم‌ملی و نعمتی مدیرعامل باشگاه اقتدار نوین فردوسی میهمانان ویژه مراسم اختصاص یافته بود.

*حسین شمس پس از دعوت مجری برنامه برای حضور روی سن، رو به جمعیت با تعظیم و ادای احترام به شدت از سوی حاضرین در مراسم تشویق شد. گفتنی است جایزه تمامی نفرات تیم اول و کاپ قهرمانی قهرمانان فوتسال و فوتبال به صورت اختصاصی توسط یک نفر انجام شد که در فوتسال شمس و در بخش لیگ برتر فوتبال فرزند رئیس جمهوری تاجیکستان این جوایز را اهداء کردند.

*فدراسیون فوتبال در بخش‌های دیگر مراسم اهداء جوایز در حرکتی پسندیده، از مسئولان اسپانسرهای همراهی کننده این فدراسیون در طول لیگ تقدیر کرده و با دعوت تک تک مدیران جوایز قهرمانان را توسط آنها اهداء کرد.

*بنامین اقبالی سرمربی تیم فوتسال دی سی اینوست که موفق به کسب اولین قهرمانی در تاریخ فوتسال تاجیکستان شده بود پس از حضور در میان سه کاندیدای بهترین مربی سال فوتسال تاجیکستان در عین ناباوری انتخاب نشد که گلایه‌هایی را از سوی مسئولان اینوست به دنبال داشت.

*تاجیکستانی ها با پخش تصاویر حضور سپ بلاتر در شهر دوشنبه و تکرار اینکه رییس جمهور این کشور سال ۲۰۱۴ را سال فوتبال تاجیکستان نامگذاری کرده است تاکید کردند که این روند رو به رشد که در جوایز امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مورد تقدیر AFC قرار گرفته باید استمرار یابد.

*محبوب ترین تیم فوتبال تاجیکستان تیم فوتبال استقلال این کشور است که با پیراهن قرمز خود تقریبا همه ساله قهرمان لیگ این کشور شده است. جایزه این تیم را رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان و پسر رئیس جمهور در میان تشویق بی امان حاضرین، خود اهداء کرد.

*در پایان این مراسم مسئولان فوتسال تاجیکستان از سرمربی سابق تیم ملی ایران خواستند تا زمینه لازم را برای برپایی اردوی تیم ملی آنها در تهران یا مشهد فراهم نموده و با قبول مسئولیت مشاوره ای به آنها از هر گونه همکاری و مشورت با آنها در خصوص آماده سازی تیم ملی شان دریغ نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

امیدوارم فوتسال ما بتونه به برادران تاجیکمون کمک کنه