کد خبر : 14929
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 15:22
-

شمسایی: با این شرایط گذشته فوتسال ما از بین می رود/آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم

شمسایی: با این شرایط گذشته فوتسال ما از بین می رود/آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم
وحید شمسایی که در همایش مربیان فوتسال ایران در آکادمی فوتبال سخنرانی می کرد، افزود: فوتسال ما به قهقرا می رود ، آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،آقای گل فوتسال جهان گفت:بد است که مربیان ایرانی به دنبال این باشند که مربی در لیگ نتیجه نگیرد و جای اورا بگیرند.
وحید شمسایی که در همایش مربیان فوتسال ایران در آکادمی فوتبال سخنرانی می کرد، افزود: فوتسال ما به قهقرا می رود ، آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم و به دنبال این هستیم که با ویتنام بازی کنیم!
شمسایی با اشاره به افت فوتسال ایران در چند سال اخیر، افزود: چند سال پیش وقتی لوزانو به ایران آمد ، گفت فوتسال ایران ۱۰ سال از اسپانیا عقب است ، این در حالی بود که چند سال یعد و در جام جهانی سال ۲۰۰۸ اسپانیا با خوش شانسی در بر ابر ایران به تساوی رسید .
وی ادامه داد: سطح فوتسال ایران در سالیان پیش در شرایطی بود که خیلی از قدرت های فوتسال جهان به دنبال بازی با ایران بودند، درخشش بازیکنان و عملکرد مربیان به نحوی بود که بهترین های فوتسال دنیا به ایران بیایند و در لیگ ایران بازی کنند ولی حالا کعبه آمال ما بردن ژاپن است و با این شرایط گذشته فوتسال ما از بین می رود.
وی با اشاره به انتقادهایش از خسوس گفت: اگر از خسوس انتقاد می کنم به این دلیل است که دلم برای فوتسال می سوزد، من و دیگر ملی پوشان سالها برای این ورزش عرق ریختیم و امثال خسوس به ایران می آیند و می وروند و دود علملکرد ضعیفشان به چشم فوتسالی های ایرانی می رود.
شمسایی در پایان ضمن تشکر از کمیته آموزش برای تدارک چنین برنامه هایی گفت: امیدوارم با برگزاری چنین مراسمی ضمن تبادل اطلاعات فوتسال ها، کدورت ها ازز بین برود و با داشتن لیگی پویا به تیم ملی کمک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

ظاهرا پایگاه خبری در همایش خبرنگار ند اشت ولی از همایش مطلب میزند و جالب اینکه ادمهای مختلفی در همایش بر اساس برنامه امدند و ساعتها صحبت شد و بعضی نیز صحبتهای کلیدی خوبی کردند ولی بازتاب نداشته است ولی ۴ تا۵ دقیقه صحبت اقای شمسایی که دوساعت پایانی همایش به اتفاق دوستان حاضر شدند و بنا به ذوق زدگی یکی از خواهران و دعوت ایشان پشت تریبون قرار گرفتند و البته چند جمله قشنگ هم بین صحبتهایشان داشتند اینهمه بازتاب داشته است!

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

صحبت های احسانی و ترابیان و کفاشیان هم قبلا در پایگاه درج شده است.

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۷

شما هم متن سخنرانیت رو بفرست برات می رنن. انشاء اله از بی تیمی هم در میایی!!!!!!!!

سعید امیری یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

وقتی تو هم شدی وحید شمسایی مطلبت رو تو سایت می زنن.زیاد ناراحت نباش

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

آقای برقی ناراحت نشو . افسردگی می گیری!

دلسوز یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۶

اقای شمسایی یه ربع یه بار مصاحبه میکنه همشم در مورد تیم ملی یه بارم در مورد تیمت مصاحبه کن مردم فکر کنن از رو دلسوزی میگی!!!!

رهبر دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۲۹

تیم ملی رو با تیم باشگاهی مقایسه میکنی؟
.
.
.
.
مگر غیرت نداری؟

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

اگه فکر میکنید آقایان صالح و رعدی ناراحت شده اند که شما مطالب آنها را منعکس نکرده اید اشتباه میکنید
لااقل مطالب آقای سفال منش را که اگه سال قبل با دبیری نبود یا امسال در تیم تاسیسات نباشه خیلی کارها لنگ میشه را بگذارید یا صحبتهای بقیه را کامل میگذاشتید نه ۰۰۰

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۰

دوستی که میگه تیم ملی را با باشگاهی مقایسه نکنید و غیرت ندارید لااقل شما که غیرت دارید ان همه مطلب که همه هم در مورد فوتسال ملی بود را میگذاشتند!!!
ضمنا جهت اطلاع خدمت شما عرض کنم تیم ملی ماحصل لیگ و عملکرد آن است و اتفاقا اگر به این بخش توجه شود خروجی آن برای تیم ملی بسیار مفیدتر است قربان!!!