کد خبر : 14962
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 15:17
-

طیبی:چند بازیکن روسیه به ایران نیامدند/شمسایی اسطوره فوتسال دنیاست و با او قابل مقایسه نیستم

طیبی:چند بازیکن روسیه به ایران نیامدند/شمسایی اسطوره فوتسال دنیاست و با او قابل مقایسه نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران، دیدار تدارکاتی با روسیه، حضورش در تیم نوریلسکی و پیشنهاداتش برای فصل آینده صحبت‌هایی را مطرح کرد که آنها را در زیر می‌آید: روس‌ها از من عذرخواهی کردند در جریان دیدار اول تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه مصدوم شدم که بلافاصله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران، دیدار تدارکاتی با روسیه، حضورش در تیم نوریلسکی و پیشنهاداتش برای فصل آینده صحبت‌هایی را مطرح کرد که آنها را در زیر می‌آید:

روس‌ها از من عذرخواهی کردند
در جریان دیدار اول تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه مصدوم شدم که بلافاصله یخ درمانی را شروع کردم. در انتهای بازی، تک تک بازیکنان و مربیان روسیه به سمتم آمدند و از من دلجویی و عذرخواهی کردند. من ارتباط خوبی با بازیکنان روسیه دارم.

روسیه هم نسل فوتسالش را عوض می‌کند
تیم روسیه هم مثل ایران نسل فوتسالش را عوض می‌کند. چند بازیکن این تیم که در مسابقات یورو به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، به ایران نیامدند. البته دو بازیکن برزیلی روسیه هم مصدوم بودند.

معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم
شرایطم در تیم نوریلسکی خوب است. بازی در لیگ روسیه سخت است. هر مسابقه ۲۵ دقیقه و هر هفته دو مسابقه برگزار می‌شود. با این حال همه چیز سر جای خودش است. من معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم. امکانات آنها با ایران قابل قیاس نیست. در روسیه هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و همه چیز به صورت اتوماتیک جلو می‌رود.
شرایطم از سال گذشته خیلی بهتر است. من با همه شرایط آشنا شده‌ام. در جدول گلزنان لیگ روسیه هم نفر سوم یا چهارم هستم.

مقابل کلمبیا به تمام معنا بدشانسی آوردیم
در جام جهانی کوچک و در مرحله نیمه نهایی به کلمبیا خوردیم که در نهایت شکست خوردیم. ما مسابقه را خوب شروع کردیم و حتی با وجود اینکه عقب افتادیم، کار را به تساوی کشاندیم. در آن بازی به تمام معنا بدشانسی آوردیم. من کاری به این ندارم که بازی را پنج نفره کردیم ولی فقط این را بگویم که چهار تا از توپ‌های خودم به تیر دروازه کلمبیا خورد.

خوشحالم آقای گلی را در برزیل گرفتم
من چند سال پیش مصاحبه کرده بودم و گفته بودم به دعای پدر و مادر اعتقاد دارم و می‌خواهم جای “فالکائو” را بگیرم. خدا را شکر در گرندپری هم موفق شدم آقای گل شوم. از این بابت خیلی خوشحالم چون این جایزه همیشه برای برزیلی‌ها و در چند سال گذشته برای فالکائو بوده است. اتفاقا در برزیل یک خبرنگار به من گفت که این جایزه را از فالکائو گرفته‌ای که برایم خیلی خوشحال کننده بود.

خسوس برای دفاع سیستم خاصی دارد
در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره خسوس کاندلاس یا سرمربیان دیگر صحبت کنم. با این حال خسوس یا هر مربی دیگری به زمان نیاز دارد تا بتواند سیستمش را جا بیندازد. تمرکز خسوس روی کارهای دفاعی و شروع مجدد است. او برای دفاع سیستم خاصی آورده است. اگر زمان باشد تیم ملی بهتر هم می‌شود.

شمسایی یک استثنا بود
گاهی اوقات مرا را با وحید شمسایی مقایسه می‌کنند. باید بگویم وحید شمسایی اسطوره فوتسال دنیاست. او در فوتسال یک استثنا بود. درست مثل محمدرضا حیدریان. من همیشه نسبت به شمسایی با احترام صحبت کرده‌ام و همیشه با او مشورت می‌کنم ولی اصلا با او قابل مقایسه نیستم با این اوصاف تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی به کار می‌برم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

حسین طیبی افتخار مشهدی

دلسوز یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۹

من فکر نمیکنم اقای طیبی بگه چند بازیکن روس ها نیومدن
چون خودش میدونه و همه میدونن یک نفر از روس ها نبود اونم مسدوم بود.

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

احسنت به طیبی!
انشاء اله سال دیگه حق خوری نباشه و بهترین بازیکن آسیا بشی!!!!

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

بهترین بازیکن اسیا در حال حاضر فقط طیبی

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

افرین به بازیکن خوش تکنیک و با اخلاق ایران واقعا جای وحید شمسایی رو پر کردی