کد خبر : 15241
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 11:38
-

تصمیم کشاورز برای کناره گیری قطعی است

تصمیم کشاورز برای کناره گیری قطعی است
کشاورز می گوید :از نتایج این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال با توجه به مشکلات موجود راضی است ولی تصمیمش برای کنارگذاشتن سرمربیگری قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید از نتایج این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال با توجه به مشکلات موجود راضی است ولی تصمیمش برای کنارگذاشتن سرمربیگری قطعی است.
محمد کشاورز درباره ارزیابی‌اش از عملکرد گیتی پسند در نیم فصل اول، تاکید کرد: من نسبت به مشکلاتی که باشگاه داشت، از عملکرد تیم راضی‌ام. انصافا به جز بازی با مس سونگون از بقیه بازی‌های تیم راضی هستم.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که منظورش کدام مشکلات است، گفت: علاوه بر مشکلات مالی، مسائل حاشیه‌ای که ابتدای فصل برای تیم ما پیش آمد. گیتی پسند به اندازه تمام تیم‌های لیگ برتر حاشیه داشت. البته الان هم این مشکلات آنطور که باید شایسته یک تیم مدعی قهرمانی باشد، حل نشده است.

کشاورز درباره تصمیمش برای کنار گذاشتن سرمربیگری هم تاکید کرد: من هفته‌هاست که باشگاه را در جریان این موضوع قرار داده‌ام. فکر می‌کنم در طول این هفته تکلیف سرمربیگری مشخص شود. من برای نیم فصل دوم هم برنامه نداده‌ام.

وی در پایان تصریح کرد: الان بهترین شرایط برای سرمربی بعدی است. فاصله با صدر جدول کم شده و بازیکنان هم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

بابا پول مردم رو بدین تورو خدا.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

آفرین به شما مرد با اخلاق و حرفه ای که بدون حاشیه داری از مربیگری جدا میشی انشاالله همیشه موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

اقای کشاورز دوست داریم

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

حرفه ای در انواع بی اخلاقی اما به صورت محرمانه و محترمانه!
بدترین بی اخلاقی نشستن بر جایگاهی که صلاحیت آنرا نداشته است چون نه دوره اش را گذرانده و نه مدرکش را لااقل مثل خیلی‌ها که کیلویی گرفته اند داشته!

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

حالا که به این راحتی مدتی در جایگاهی بودی که صلاحیتهای لازم آنرا نداشتی و تجربه ای که باید سالها واسه بدست آوردنش وقت و عمر و هزینه می‌گذاشتیم را یک شبه بدست آوردی و بخشی از سختی کار و حواشی را درک کردی دیگه دنبال باندبازی و لابی و انواع حاشیه سازی که در آن استادی نباش و اینقدر پشت سر افرادی که در این تیم زحمت کشیدند حرف نزن و برو با طی مراحل سالم کارت را انجام بده!
بابا از شاگردی کردن مغازه کبابی زیر بازار شاه عبدالعظیم گرفته تا انجام هر کار دیگری مرحله و مقدماتی دارد و بایستی هم آنرا فرا گرفت و هم به بزرگتر در هر کاری احترام عملی گذاشت