کد خبر : 15174
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 9:50
-

غیاثی:فقط شمسایی پول قراردادش را گرفته!

غیاثی:فقط شمسایی پول قراردادش را گرفته!
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: مشکلاتی در تیم هست که باید حل شود و واقعا در ۱۰ روز اخیر زجر کشیدم و تمرین کردیم و بچه‌های ما امروز مردانگی کردند که بازی کردند و دستشان درد نکند و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی پس از پایان دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و مس سونگون در لیگ بر‌تر فوتسال که شامگاه یکشنبه در قم برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی برابر مس سونگون را به تمام مردم قم و تماشاگرانمان که امروز پشتیبان تیم ما بودند تقدیم می‌کند و تشکر ویژه‌ای از تمامی رسانه‌های قم دارم که در روزهای سخت اخیر یار و یاور تیم ما بودند و با ماهان همدردی کردند.

وی افزود: تیم ما اخیرا دچار مشکلاتی شده بود که البته هنوز هم ادامه دارد و من‌‌‌ همان طور که قبلا گفته بودم باز هم اعلام می‌کنم که باید سرمربی تیم ماهان تندیس هر چه سریع‌تر مشخص شود البته اگر شرایط بر وفق مراد باشد من ادامه می‌دهم در غیر این صورت نمی‌توانم مسئولیت نفر اول بودن این تیم را بپذیرم و هر کس که بیاید در خدمتش هستم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: مشکلاتی در تیم هست که باید حل شود و واقعا در ۱۰ روز اخیر زجر کشیدم و تمرین کردیم و بچه‌های ما امروز مردانگی کردند که بازی کردند و دستشان درد نکند و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

غیاثی بیان کرد: مشکلات ماهان تندیس خانوادگی است و بهتر است باز نشود زیرا ما دنبال ضرر زدن به تیممان نیستیم و بیشتر این مشکلات مالی است.

وی درباره عملکرد مثبت فلامرزی و کم استفاده کردن کادر فنی ماهان از وی عنوان کرد: ما معمولا بین مسابقاتمان ۳ الی ۴ جلسه فرصت تمرینی داریم و در این جلسات تمرینی، به اسم بازیکنان نگاه نمی‌کنیم بلکه هر بازیکنی که بهتر باشد استفاده می‌کنیم و همین فلامرزی پارسال در حال جدایی از این تیم بود و داشت به درنای اهواز می‌رفت که من او را برگرداندم و اگر تا حالا بازی نکرده دلیل داشته است.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم تصریح کرد: با توجه به درخششی که فلامرزی در این بازی داشت اگر ما باشیم سعی می‌کنیم بیشتر از وجود وی استفاده کنیم و اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند به جمع نفرات اصلی تیم برسد.

غیاثی در مورد جذب بازیکنان جدید برای ماهان تندیس ابراز کرد: ماهان در نیم فصل صد در صد به بازیکن نیاز دارد و من قبلا گفته‌ام که ما باید ۲ بازیکن جدید اضافه کنیم و اگر اضافه نشوند ما در نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم زیرا لیگ در نیم فصل دوم فرسایشی می‌شود و اگر بازیکنان موثر ما مصدوم یا محروم شوند تیم با مشکل مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: من و کادر فنی تا این لحظه یک ریال نگرفته‌ایم و فقط آقای شمسایی طبق قراردادش پولی دریافت کرد و از تیم رفت و بازیکنان هم مشکلات مالیشان را هر جلسه به من می‌گویند و ما هم باید جوابگو باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

همیشه در فوتسال همینه
هر کس صادقانه کار کند و به خاطر عشق به تیمش کار کند پولش را نمیتواند بگیرد ولی کسانی که حرف اول و اخرشان پول است و به خاطر ان صد ترفند به کار میبرند گاه تا دو یا سه سال بعد هم نمیتوانند پولشان را بگیرند
مثل بسیاری باشگاهها که متاسفانه باز هم در این زمینه اقای طاهری و باشگاه گیتی است که حتی از سال تاسیس خود تاکنون بدهکار است

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

نگران بی پولی و بدهی گیتی نباشید چون اقای طاهری بدشان میاید
البته بدانید این پولها در حال حاضر در چند پروژه ساختمانی مربوط به اقایان طاهری و قایم مقام محترم باشگاه سرمایه گذاری شده است