کد خبر : 15435
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 11:08
دسته‌بندی نشده
-

لک:سهیلی بازیکن خوبی است؛جوابش را نمی دهم/نتیجه گرفتن اولویت آخرم است

لک:سهیلی بازیکن خوبی است؛جوابش را نمی دهم/نتیجه گرفتن اولویت آخرم است
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: فکر می‌کردم شرایط اینجا بهتر از این باشد ولی به هر شکل مشکلاتی بود که بخشی از آن هنوز مانده است که ما را از مسیر واقعی‌مان دور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط بد نیست، فقط پول نداریم! با وجود مشکلات دو سه هفته است که روند تیمی‌مان بهتر شده است. البته بدشانسی هم آوردیم. ما می‌توانستیم از منصوری و دبیری ۶ امتیاز بگیریم ولی در ضربات آخر بدشانس بودیم و مسابقه مساوی شد. اینکه در چند هفته اخیر شکست نخورده‌ایم خوب و امیدبخش است ولی در نیم‌فصل نیاز به تقویت تیم داریم که چند اسم را به باشگاه داده‌ایم تا با آنها مذاکره شود.

وی ادامه داد: گفته می‌شود بخش عمده مشکلات ما تا پایان ماه حل خواهد شد، اگر بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم می‌توانیم جزو چند تیم بالای جدول قرار بگیریم.

لک در مورد مصاحبه اخیر بازیکن جدا شده تیمش که علیه وی نکاتی را مطرح کرده است، تصریح کرد: ما نتوانستیم با هم کار کنیم و مجبور شدیم که کنارش بگذاریم. به هر حال او مصاحبه کرده و نظراتش را گفته است که من نمی‌خواهم در مورد حرف‌هایش چیزی بگویم. میثاق در شرایطی قرار گرفت که من دیر به مجموعه اضافه شدم و مجبور شدیم که با داشته‌های‌مان کار را ادامه دهیم و بازیکنی نیز به تیم اضافه نشد و برای آشنایی با روحیات همدیگر، نیاز به زمان داشتیم. طبیعی است در این بین چند نفر نمی‌توانند خود را با هم هماهنگ کنند که یا باید من می‌رفتم یا آنها، که فعلا من مانده‌ام و به کارم ادامه می‌دهم. سهیلی هم بازیکن خوبی است و هم از نظر اخلاقی مورد قبول است. از جمله بازیکنانی است که برای میثاق زحمت کشیده و مشکل خاصی هم بین ما نبود. این جابه‌جایی‌ها طبیعی است.

این مربی سرشناس فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا از قبول مربیگری میثاق پشیمان نیست، خاطرنشان کرد: کار من مربیگری است و اعتقاداتم در این کار شاید با بقیه فرق بکند. من نتیجه گرفتن را در درجه آخر اولویتم قرار داده‌ام و احساس می‌کنم تا جایی که کار برای یاد دادن و یاد گرفتن وجود دارد باید ماند. فکر می‌کردم شرایط اینجا بهتر از این باشد ولی به هر شکل مشکلاتی بود که بخشی از آن هنوز مانده است که ما را از مسیر واقعی‌مان دور کرد. من به دنبال این هستم که اثری از خود در میثاق به جا بگذارم که این هم فرصت می‌خواهد. به هر شکل در دو سه هفته اخیر با تیم‌های بالای جدول بازی داشتیم که عملکردمان هم بد نبود و این نشان می‌دهد که تیم به آرامش نسبی رسیده و اگر دو سه بازیکن هم اضافه کنیم در بحث فنی هم به خواسته‌های‌مان خواهیم رسید.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

اقا لیگ برتر مدرسه نیست که یاد بدی اینجا نتیجه نگیری اوت میشی بای بای.خوب بنده خدا یه مدرسه فوتسال بزن حالشو ببر

ارمان پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

رضا لک و شمسایی وحید از مربیان جوون وبا دانشن همیشه سر افراز باشید

احمدی پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

اقای لک فرید اشتباه کرده ببخشش از بزرگان باهاهش راه بیا شما بزرک فوتسال مایی امسال شما صادق و راسگو تو فوتسال پیدا نمیشه ببخشش ادمو بزرگ میکنه