کد خبر : 15587
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1393 - 14:42
-

روسیه در مسابقات جهانی آخر شد

روسیه در مسابقات جهانی آخر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روسیه با قبول ۳ شکست مقابل حریفان خود در گروه A مسابقات جهانی فوتسال بانوان در رده ۷ام جدول نهایی قرار گرفت. رقابت‌های جهانی فوتسال بانوان امسال با شرکت ۷ تیم برزیل٬ اسپانیا٬ روسیه٬ پرتغال٬ ژاپن٬ کاستاریکا و گوآتمالا در حال برگزاری‌است. این مسابقات از ۱۹ آذر ( ۱۰ دسامبر)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روسیه با قبول ۳ شکست مقابل حریفان خود در گروه A مسابقات جهانی فوتسال بانوان در رده ۷ام جدول نهایی قرار گرفت. رقابت‌های جهانی فوتسال بانوان امسال با شرکت ۷ تیم برزیل٬ اسپانیا٬ روسیه٬ پرتغال٬ ژاپن٬ کاستاریکا و گوآتمالا در حال برگزاری‌است. این مسابقات از ۱۹ آذر ( ۱۰ دسامبر) و به میزبانی شهر هاتیلو استان سن‌خوزه کشور کاستاریکا آغاز شده و تا ۲۴ آذر ادامه دارد.

پس برگزاری دور گروه این مسابقات تیم‌های برزیل و پرتغال از گروه A و تیم‌های اسپانیا و کاستاریکا از گروه B به دور نیمه‌نهایی صعود کردند. بدین ترتیب فردا در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا اسپانیا با پرتغال دیدار می‌کند و سپس برزیل به مصاف کاستاریکا می‌رود. در بازی نعیین مقام پنجمی نیز ژاپن باید به مصاف گوآتمالا برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.