کد خبر : 15726
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:07
-

ترابیان و افتخاری راهی مالزی شدند

ترابیان و افتخاری راهی مالزی شدند
روسای سابق و فعلی کمیته فوتسال تحت عنوان مدرس و شرکت‌کننده در کارگاه آموزشی مدیران فوتسال AFC راهی مالزی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کارگاه آموزش حرفه‌ای مدیران فوتسال روزهای ۲۵ تا ۲۷ آذر ماه زیر نظر دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

از عباس ترابیان عضو کمیته فوتسال AFC نیز خواسته شده که به عنوان یکی از مدرسان در این دوره حضور داشته باشد و در روز دوم کارگاه آموزشی در بخش تیم منیجر (مدیر یا سرپرست تیم) به تدریس پرداخته و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دهد.

علاوه بر ترابیان عضو کمیته فوتسال AFC؛ سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نیز نماینده ایران در این ورک‌شاپ (کارگاه آموزشی) خواهد بود.

AFC از فدراسیون‌ها خواسته تا نمایندگانی را به کارگاه آموزشی بفرستند که مسلط به زبان انگلیسی باشند و در ریز برنامه‌های مختلف فوتسال و برگزاری مسابقات کشورشان باشند تا بتوانند به سوال و جواب بپردازند.

ترابیان و افتخاری به همین منظور راهی مالزی شدند.

این ورک شاپ از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود که در روز اول بعد از بحث گسترده‌ای که بین شرکت‌کنندگان در مورد فوتسال زیر ۲۰ سال آقایان و خانم‌ها خواهد بود و افراد نظرات کارساز خود را اعلام می‌کنند، فدراسیون فوتبال چین که از قبل وقت گرفته، در مورد اهداف و پیشبرد برنامه‌های فوتسالش صحبت خواهد کرد. بحث‌های باشگاهی و تحولات در امور باشگاهی این رشته نیز به بحث و گفت‌وگو گذاشته خواهد شد.

افراد شرکت‌کننده در گروه‌های مختلف در مورد پیشرفت‌های خود در سال‌های اخیر صحبت خواهند کرد.

در روز دوم تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال AFC بحث‌های روز اول را برای شرکت‌کنندگان مرور و تکرار خواهد کرد و در ادامه اندونزی و استرالیا در مورد پیشرفت‌های فوتسال‌شان برای حاضرین صحبت خواهند کرد و همچنین در این مورد که دولت‌ها چه تاثیری در پیشرفت فدراسیون‌ها داشته‌ و بخش خصوصی چه نقشی در این میان دارند، بحث خواهد شد.

ترابیان، ماتسوزاکی رئیس دپارتمان فوتسال ژاپن و عثمان‌اف رئیس فوتسال ازبکستان نیز در ادامه به سوالات پاسخ خواهند داد.

بحث داوری و پیشرفت کشورها در این زمینه نیز از دیگر مواردی است که در روز دوم ورک‌شاپ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ترابیان در بعدازظهر روز دوم (چهارشنبه) در مورد شرح وظایف مدیر و یا سرپرست فوتسال تیم‌ها صحبت خواهد کرد.

روز سوم نیز به فیفادی‌ها و AFCدی‌ها و جلوگیری از تداخل لیگ‌های باشگاهی با این روزها، استانداردهای AFC برای لیگ‌های داخلی کشورها، امکانات ورزشگاه‌ها و سالن‌ها و همچنین مقررات فوتسالی و درآمدزایی در کشورهای مختلف اختصاص خواهد داشت.

در پایان روز پنجشنبه نیز این کارگاه آموزشی به اتمام خواهد رسید.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

آخه یکی بره این کلاسارو که به یه دردی بوخوره,این دوتا آقا همون داستان بدو بدترن.ترابیان رفت بدتر از اون اومد,دو نفر که هیچی از فوتسالو ورزش نمیدونن.امیدوارم هرچه زودتر برن از این ورزش.آقای افتخاری واقعا واست متاسفم با این مدیریتت.