کد خبر : 15728
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:21
-

جریان تعویق یک ساعته هفته چهاردهم لیگ برتر چه بود؟

جریان تعویق یک ساعته هفته چهاردهم لیگ برتر چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها باشگاه شهرداری ساوه که قصد جذب چند بازیکن لیگ برتری دارد تا مشکل کمبود بازیکن خود را در نیم فصل دوم لیگ جبران کند، با مشکلی به نام منع قانونی در این راه مواجه شده و حتی درخواست این تیم در هیات‌رئیسه سازمان لیگ کمیته فوتسال نیز مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها باشگاه شهرداری ساوه که قصد جذب چند بازیکن لیگ برتری دارد تا مشکل کمبود بازیکن خود را در نیم فصل دوم لیگ جبران کند، با مشکلی به نام منع قانونی در این راه مواجه شده و حتی درخواست این تیم در هیات‌رئیسه سازمان لیگ کمیته فوتسال نیز مورد پذیرش قرار نگرفت.

در این خصوص عصر روز گذشته اعلام شد که با توجه به بحث موجود و ایرادی که ساوه‌ای‌ها به مشکلات آیین‌نامه‌ای گرفته‌اند و مدعی شده‌اند در این بین به قانون فرصت ۱۵ روزه تیم‌ها برای نقل و انتقالات در نیم‌فصل توجهی نشده، برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر (آغاز نیم فصل دوم) در هفته جاری منتفی شده و یک هفته با تاخیر انجام خواهد شد.

در این رابطه آرش جابری که به تازگی بعد از مرحوم حسین‌زاده به عنوان دبیر سازمان لیگ کمیته فوتسال انتخاب شده، گفت: روز گذشته بحث تعویق مطرح نبود. مطابق ماده ۱۳ آیین‌نامه نقل و انتقالات، تیم‌ها باید ۱۵ روز فرصت تکمیل لیست‌شان را داشته باشند که در برنامه قبلی،‌ این زمان لحاظ نشده بود و تیم‌ها تنها ۱۰ روز فرصت داشتند. به همین دلیل زمان قانونی نقل و انتقالات تا روز دوشنبه هفته آینده (اول دی ۹۳) تمدید شد اما بازی‌ها طبق برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در این بین تا هماهنگی‌های لازم بین اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ ایجاد شود چیزی در حدود یک تا یک و نیم ساعت طول کشید چون طاهری اصفهان است،‌ نجاریان ساری، منصوری سفر بود و افتخاری هم عازم مالزی، درواقع تنها غفاری در دسترس بود. بعد از هماهنگی، اعلام کردیم که مهلت نقل و انتقالات تیم‌ها ۱۵ روزه است و بازی‌ها نیز به موقع انجام خواهد شد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

تیم ملی باید بره کرواسی باز هم لیگ تعطیل میشه باید فکر اون موقع هم بکنید
برای گرند پریکس هم چندین روز تعطیل بود لیگ !!