کد خبر : 15731
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 12:00
-

خوراکچی: تا لحظه آخر تلاش‌ می‌کنیم، اما از لیگ برتر کنار نمی‌کشیم/ با تهدید و توهین دنبال حق‌مان نیستیم

خوراکچی: تا لحظه آخر تلاش‌ می‌کنیم، اما از لیگ برتر کنار نمی‌کشیم/ با تهدید و توهین دنبال حق‌مان نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص اعلام نظر نهایی هیات رئیسه سازمان لیگ و عدم موافقت با درخواست تیم شهرداری ساوه گفت: ما هنوز ناامید نشده‌ایم و مطمئنیم که قانون به اجرا درخواهد آمد. قانون انحصاری و سلیقه‌ای نیست. همه باید مقابل آن سر تعظیم فرود آورند. ما هم همین کار را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص اعلام نظر نهایی هیات رئیسه سازمان لیگ و عدم موافقت با درخواست تیم شهرداری ساوه گفت: ما هنوز ناامید نشده‌ایم و مطمئنیم که قانون به اجرا درخواهد آمد. قانون انحصاری و سلیقه‌ای نیست. همه باید مقابل آن سر تعظیم فرود آورند. ما هم همین کار را انجام می‌دهیم چون معتقدیم حق‌مان را با توجه به قانونی بودن آن دنبال می‌کنیم. در این رابطه با اشخاصی که حقوقدان هستند و به قوانین فوتبال و نقل و انتقالات اشراف دارند صحبت کرده‌ایم که همه حق را به شهرداری ساوه داده‌اند و فقط در فوتسال است که بحث نقل و انتقالات سلیقه‌ای دنبال می‌شود، در باقی موارد همه کارها زیر نظر فیفا و AFC دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: ما در زمان نقل و انتقالات می‌خواهیم به نفع تیم خود از آن استفاده کنیم، اگر نتوانیم بازیکن لیگ برتری بگیریم، این زمان به دردمان نمی‌خورد چون با بازیکن سطح پایین که نمی‌توان تیم را در حد لیگ برتر تقویت کرد. اگر ساکت باشیم،‌ در حق تیم‌های فوتسالی اجحاف می‌شود. ما اکنون هم کارمان را با تهدید و توهین دنبال نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه یادآور شد: تا ساعت ۱۹ روز گذشته فدراسیون فوتبال بودم و نهایتا نبی با افتخاری هماهنگ کرد که به دلیل نقص قانون و اینکه زمان نقل و انتقالات طبق آیین‌نامه باید ۱۵ روز باشد، هفته چهاردهم لیگ برتر به تعویق بیفتد. افتخاری هم در حال سفر به مالزی بود و هفته بعد بازمی‌گشت. دبیر کمیته فوتسال هم این موضوع را به همه تیم‌ها اعلام کرد و  ما هم با خیال راحت که فعلا فرصت داریم، راهی ساوه شدیم. تازه وارد اتوبان ساوه شده بودیم که تماس گرفتند و گفتند که بازی‌ها عقب نیفتاده و هیات رئیسه سازمان لیگ با این موضوع موافقت نکرده است. به همین دلیل مدیرعامل و نماینده هیات مدیره بار دیگر امروز به فدراسیون رفتند که موضوع را از طریق کفاشیان پیگیری کنند.

خوراکچی با تاکید بر اینکه تیمش قصد کناره‌گیری از لیگ در صورت ناموفق بودن تلاش‌هایش برای جذب بازیکن را ندارد، خاطرنشان کرد: این قانون برای ما عذاب‌آور شده، همانطور که قبلا هم گفتم در هیچ جایی سابقه ندارد که تیم قعرنشین جدول تعداد گل‌های زده‌اش از صدرنشین بیشتر باشد. این موضوع نیز نشان می‌دهد که ما مشکل فوتسالی نداریم و فقط تعداد بازیکنان‌مان کم هستند. ابتدا نظر مدیرعامل‌مان این بود که نه به خاطر تهدید،‌ بلکه به این دلیل که این قانون را سلیقه‌ای می‌دانیم،‌ از لیگ کنار بکشیم، اما بعد در جلسه‌ای تصمیم گرفته شد که تا لحظه آخر تلاش‌مان را بکنیم اما اگر نتوانستیم بازیکن بگیریم، با همین شرایط تیم را جلو ببریم.

این مربی فوتسال در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای لیگ نسبت به این قانون اعتراض نکرده‌اند، گفت: سه روز پیش از آنکه مرحوم حسین‌زاده فوت کند، درحالیکه سه بازی هم به اتمام دور رفت مانده بود، به فدراسیون رفتیم تا کارهای مربوط به نقل و انتقالات‌مان را انجام دهیم که آن مرحوم گفت سهمیه لیگ برترتان پر است اگر مهره لیگ برتری می‌خواهید، بازیکن لیگ برتری از لیست‌تان خارج کنید. ما هم به حرف او استناد کردیم ولی نمی‌دانستیم قانون سلیقه‌ای است. ما طبق قانون کتاب نقل و انتقالات فدراسیون درخواست خود را تنظیم کردیم. آن زمان داستانی نبود که بخواهیم اعتراض کنیم.

خوراکچی همچنین در باره اینکه گفته می شود او و باشگاه ساوه ای به دنبال نقض قانون هستند گفت:ما به هیچ عنوان به دنبال این قضیه نیستیم و این جو سازی است.سو تفاهمی بوجود آمده است.ما طبق مدارک مکتوب که در اختیار هیات رئیسه هم قرار دادیم دوست داریم قانون نه برای ما و نه به خاطر ما بلکه برای همه اجرا شود و همه باشگاه ها از آن بهره بگیرند.از سویی اگر ماشینی چراغ قرمز را رد کرد و افسر جلوی ان را گرفت راننده نباید بگوید چون عضو هیات رئیسه هستم قانون برای من اجرا نمی شود.قانون برای همه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

آقای خوراکچی چرا به زور میخوای با هر دوز و کلکی تیم رو نگه داری؟ مگه نگفتی رتبه تیم تک رقمی میشه
موقعی که این تیم رو تحویل گرفتیباید فکر الان هم میکردی
درست نیست به خاطر یک شخص لیگ تعطیل بشه

عدالت دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

با هر بدبختی که بود مجوز گرفتن یه بازیکن رو گرفتی که خلاف قانون بود اونم طاها مرتضوی…..ولی بدون که بازم نتیجه نمیگیری بخدا…

فوتسالی دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

همه فوتسالی ها آقای خوراکچی رو خوب میشناسن ایشون با این جنگ رسانه ای به دنبال تعویق لیگ هست که به بازسازی تیمش بپردازه در واقع داره برا تیمش زمان میخره ولی خودشم میدونه اگه نفراتش دست به دست هم بدن تو لیگ تک رقمی میشن پس بجای خریدن زمان برا تیمتون استاد خوراکچی نفراتت رو متحد کن تا نتیجه بگیری

رفاقت سالم دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

شمایی که همش مینالی که جوسازی ودنبال حق واثبات این مطلبی چطور به خودت اجازه میدی بابازیکنی که باباشگاهش قرارداد داره مستقیم ۴الی۵روزه داری مستقیم صحبت میکنی اینه قانون وصداقت کاری….یک هفته است که داری همچو کاری رو انجام میدی اگه باشگاه شهرداری ساوه به شمااجازه همچی رو داده باشگاههای دیگه صاحب وسلسله مراتب کاری دارن آقای همچی بلد……خنده داره بخدا….

ناشناس دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

سلطان محمود خوراکچی

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

اقای خوراکچی
شما از قانون چی میدونی؟
طبق قانون نوشته شده در ورزش حالا چه فوتبال چه فوتسال چه کشتی و چه سایر رشته ها
نباید با بازیکنی که قرارداد داره صحبت کنید و به اون بازیکن وعده وعید بدهید
لطفا اگر بازیکن میخوای از طریق ارتباط بین باشگاهها و قانون وارد عمل شو
اگر هم خواستید مثال برایتان می اورم که اقای خوراکچی شخصا با چه بازیکنی ارتباط برقرار کرده و درخواست امدنش به تیم شهرداری ساوه را داشته

جواد دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

تیم ساوه رو اول فصل برای لیگ یک بسته بودن ،اینم از هنر بعضیاس

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

آقای خوراکچی
اتفاقا از جاهایی استاندارد در ورزش موضوعیت پیدا میکنه همین بحث قوانین است ولی شما به آن اشاره نکرده اید!
قانون بایستی برای همه یکسان باشد

A دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

Reza ogabi bikhiyale Fotsal sho boro sorage sakhtemon sazi dast az sare in Khorakchi bar dar beza timo Negar dare

ناشناس سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

جان هرکی ک دوست داریدحداقل مقاومت ببرید فقط حسن نبوی رودروازه بان نزارید

نام ... سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

خبری از عاشق محمود خوراکچی نیست!!!!!!؟؟؟؟؟؟
یادش بخیر اول فصل موقعی که اقای خوراکچی تیم نداشت
چه تبلیغاتی میکرد واسش این اقای عاشق محمود خوراکچی با کامنتهایی که زیر مصاحبه های اقایان خوراکچی و عقابی میگذاشت