کد خبر : 15709
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 9:22
-

وفایی:از کسب عنوان سومی جایزه بزرگ برزیل چندان راضی نیستیم

وفایی:از کسب عنوان سومی جایزه بزرگ برزیل چندان راضی نیستیم
ملی پوش ماهان تندیس گفت: مهم‌ترین انگیزه‌ام از تلاش برای موفقیت تیم ملی فوتسال این است که بتوانم نخستین حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال را تجربه کنم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار کرد: مهم‌ترین انگیزه‌ام از تلاش برای موفقیت تیم ملی فوتسال این است که بتوانم نخستین حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال را تجربه کنم و در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال جهان برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی که اخیراً در رقابت‌های جایزه بزرگ در کشور برزیل داشتیم و همچنین دیدارهای دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برای افزایش آمادگی تیم ملی فوتسال برگزار شد بسیار مفید بود.

بازیکن ماهان تندیس قم در لیگ شانزدهم افزود: اگر چه بازی‌های تیم ملی با روسیه به تساوی انجامید اما در راه کسب شرایط مطلوب برای حضور در مسابقات فوتسال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ برای ایجاد آمادگی مطلوب و هماهنگی بازیکنان تیم ملی اثر مثبت داشت.

وی اضافه کرد: دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه داشتیم و خوشحالم که در بازی اول که با تساوی یک بر یک به پایان رسید توانستم برای تیم ملی گلزنی کنم اما در بازی دوم روس‌ها به اندازه کافی از ما شناخت پیدا کرده بودند و اجازه ندادند دروازه‌ آنها را باز کنیم.

وفایی خاطرنشان کرد: تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای انجام این بازی‌های تدارکاتی خوب است و قرار شده که در ماه آینده سفری نیز به کشور کرواسی داشته باشیم و با تیم ملی فوتسال کرواسی نیز دو بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی یادآور شد: این در حالی است که کادر فنی تیم ملی فوتسال که در راس آن خسوس کاندلاس اسپانیایی حضور دارد این بازی‌ها را فرصت خوبی برای محک میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی به منظور حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های انتخابی جام جهانی می‌داند.

ملی‌پوش فوتسال استان قم درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ فوتسال در کشور برزیل گفت: عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل با توجه به تغییراتی که در تیم ملی ایجاد شده بود در مجموع رضایت‌بخش بود.

وفایی تاکید کرد: طبیعی است که ما این توانایی را داشتیم که به دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها نیز برسیم و به همین خاطر از نظر کسب عنوان سومی چندان راضی نیستیم چون حداقل می‌توانستیم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

omid davala چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۲۹

انشاااااااااااالله موفق باشی جادوگر….

j.t شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

خیلی خوبی ولی قدره خودتو بدون…