کد خبر : 15840
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 14:10
-

عظیمی: با توپ پر به سراغ دربی مشهد می‌رویم/ باور کرده‌ایم می‌شود بیرون خانه هم پیروز شد

عظیمی: با توپ پر به سراغ دربی مشهد می‌رویم/ باور کرده‌ایم می‌شود بیرون خانه هم پیروز شد
دروازه‌بان تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: با توجه به اینکه در دربی رفت شکست خورده‌ایم، با توپ پر به سراغ دربی برگشت می رویم تا انشاالله سه امتیاز را بگیریم.

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با فردوسی بازی خوبی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. قطعا این دربی هم حساسیت دارد چون بین بازیکنان کری دوستانه‌ای وجود دارد که باعث حساسیت می شود ولی در کل بازیکنان هر دو تیم با هم رفیق و دوست هستیم و امیدوارم رقابت سالمی داشته باشیم.

وی افزود: تمرینات تیم فرش‌آرا هم زیر نظر آقای مرتضایی به طور منظم انجام می‌شود و شرایط خوبی داریم که خیلی امیدوار هستیم تا انشاالله نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم و به هدف کادر فنی که قهرمانی است برسیم.

سنگربان فرش‌آرا مشهد به پیروزی تیمش در آخرین هفته نیم فصل اول اشاره کرده و متذکر شد: پیروزی برابر پایاسازه برای ما بیشتر از سه امتیاز ارزش داشت چراکه برای اولین بار بود که بیرون از خانه بردیم. این پیروزی نشان داد که بازیکنان ما باور کرده‌اند که می توانیم در بیرون خانه هم پیروز شویم.

حسین عظیمی نیم فصل اول لیگ امسال را بهترین سال ورزشی خود دانسته و یادآور شد: نیم فصل اول امسال از بهترین سال‌های ورزشی‌ام بود به طوری که شکر خدا همه از نحوه گلری‌ام راضی بودند. از جعفر توکلی مربی گلرهای تیم تشکر می کنم که امسال برای من زحمت زیادی کشید تا همواره آماده باشم.

سنگربان فرش‌آرا در خاتمه از اینکه در فصل جاری هیچگاه تیم ملی به او فرصتی نداده ابراز ناراحتی می کند: ما جزو ۴ تیمی هستیم که کمترین گل خورده را در جدول داریم اما تیم‌ملی هیچگاه سراغی از ما نگرفته است. به نظر می رسد که آنجا جای از ما بهتران است. شاید تیم ملی رابطه می‌خواهد که ما نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فرش ارا سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

فقط حسین دست طلایی…

محمد سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

ماشاالله عظیمی
فوتسال ما تا بوده همین بوده ولی تو به حقت میرسی

ناشناس سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

تو بهترینی حسین آقا…

$$$$ سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

مثل همیشه پیروز وسرافراز باشید آقای عظیمی