کد خبر : 15957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:06
-

جاوید:فاصله کم تیم ها استرس بازی‌ها را بالا برده است

جاوید:فاصله کم تیم ها استرس بازی‌ها را بالا برده است
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فاصله تیم‌ها در جدول بسیار فشرده است و تیم هفتم جدول با صدر جدول 3 امتیاز فاصله دارد که این استرس بازی‌ها را بسیار بالا برده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فاصله تیم‌ها در جدول بسیار فشرده است و تیم هفتم جدول با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله دارد که این استرس بازی‌ها را بسیار بالا برده است.

مهدی جاوید با بیان اینکه در بازی رفت مقابل شهروند ساری ۳ بر۲ پیروز شدیم، افزود: هر زمان تیمی میزبان باشد با انگیزه‌تر و روحیه‌اش از تیم حریف بیشتر است.

وی افزود: نیاز زیادی به این برد داریم زیرا تنها با صدر جدول ۲ امتیاز فاصله است و هفته آینده نیز مقابل شهرداری ساوه کار آسانی داریم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: خوشبختانه تمام بازیکن‌های تیم فوتسال گیتی پسند در این بازی حضور دارند و تنها غایب ما محمد طاهری است که از هفته آینده به تیم باز می‌گردد.

جاوید خاطرنشان کرد: فاصله تیم‌ها در جدول بسیار فشرده است و تیم هفتم جدول با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله دارد که این استرس بازی‌ها را بسیار بالا برده است. امیدوارم در این بازی پیروز شویم و هفته آینده نیز ببریم تا در صدر جدول جای بگیریم.

وی افزود: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم تیم فوتسال گیتی پسند را قهرمان لیگ کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۶

آقای خوراکچی تحویل بگیر!
اصلا شما را از قبل برده دارند و ساوه را عددی نمیبینند!!!