کد خبر : 15884
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 10:04
-

طاهری:کشاورز باید تا پایان فصل سرمربی بماند/او تیم را قهرمان می کند

طاهری:کشاورز باید تا پایان فصل سرمربی بماند/او تیم را قهرمان می کند
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با تاکید بر عدم قبول استعفای مربی - بازیکن تیمش گفت: محمد کشاورز در ابتدای فصل این مسئولیت را قبول کرده و باید تا آخر فصل هم بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری در مورد وضعیت کادرفنی گیتی‌پسند در آستانه آغاز دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت: کشاورز قبلا اعلام کرده بود که می‌خواهد برود و خواسته بود که هیات‌مدیره باشگاه این بار را از دوشش بردارد. به هر حال انتخاب او، تصمیمی بود که هیات مدیره باشگاه در ابتدای فصل گرفته بود و کشاورز هم آن را پذیرفت. حالا هم با وجود استعفایش، تصمیمی در این‌باره گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌گویم که محمد کشاورز این مسئولیت را ابتدای فصل پذیرفته و تا پایان فصل هم باید ادامه دهد. او در نیم فصل اول تجربه سرمربیگری نداشت اما حالا نیم فصل تجربه دارد و درک متقابلی نیز بین او و بازیکنان ایجاد شده است. مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد. او تیم خوبی دارد و مصدومیت خودش نیز برطرف شده و دیگر مصدومان نیز در نیم فصل دوم بازخواهند گشت. تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد و حالا کشاورز باید تا پایان فصل بماند و تیم را قهرمان کند.

طاهری با رد شایعه ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان و کادرفنی گیتی‌پسند گفت: هرگز چنین چیزی صحت ندارد. کسی به بازیکنان و مربیان نگفته است که مصاحبه نکنند. ممنوع‌المصاحبه کردن مربوط به بازیکنان آماتور است که بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و نیازی به این کار نیست.

وی همچنین در مورد صحبت‌هایی که در هفته جاری در مورد اعتصاب بازیکنان مطرح می‌شد، یادآور شد: هیچ کسی اعتصاب نکرده و بچه‌های ما گیتی‌پسند را خانه خود می‌دانند. مشکلات مالی قطعا روی کار تیم تاثیر دارد اما اینکه اعتصابی داشته باشیم، صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در پایان تصریح کرد: مطمئنا قدر زحمات بچه‌ها را می‌دانیم. آنها در این چند سال خیلی تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند و ما بر همه آنها واقف هستیم و حتما زحمات‌شان را جبران خواهیم کرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

راست گفته اند که گذشت زمان همه چیز را به فراموشی می‌سپارد
تخلفی آشکار در بکارگیری فردی که صلاحیت لازم را به لحاظ مدرک مربوطه ندارد و سپس حمایت همه جانبه از وی و جبهه گیری بر علیه قانون و عرف !!!
عجیب تر آنکه مسئولان مختلف اعم از کمیته فوتسال کمیته مربیان کمیته آموزش کمیته انظباطی و۰۰۰ هیچکدام نه میبینند و نه گوششان بدهکار است و یا خود را به ندیدن و نشنیدن میزنند یا زود فراموش کرده اند و بعضا اگر کسی حرف حقی هم بزند مورد هجمه قرار میگیرد!
جریان دزدی است که هنگام دزدی از دیوار افتاد و پایش شکست و به محکمه شکایت کرد که چرا دیوار را بلند ساخته اند و باعث شکستن پای من شده اند و محکمه هم رای به نفع او داد و صاحب خانه محکوم گردید!!!!!
البته همیشه صحبتی مطرح است که او بچه خوبی است و اسوه اخلاق ولی نمیگویند خود قبول اینکار و نشستن در جایگاهی که صلاحیت نداری خود بی اخلاقی و دهن کجی به جنبه های مختلف روح ورزش و مراتب آن است!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

جالب است این بعضی دوستانی که در هیئت رئیسه کمیته فوتسال هستند هر کدام خود با کمال آرامش تخلفهای قانونی میکنند بعد جلوی اجرای قانون برای تیمهای دیگر مثل ساوه را میگیرند و قانون را هر جور دوست دارند و به نفعشان هست تفسیر میکنند!!!!!!

سعید چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

جناب طاهری با امید به خدا وتلاش بازیکنان قهرمانی درچنگ شماست

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

دروغ نگووووووووووووو
دروغ نگوووووووووووووو
دروغ نگووووووووووووو

کامران چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

آقای طاهری، اگر مطالبات معوقه بازیکنان را پرداخت کنید این مهم به امید خدا دور از دسترس نمیباشد
وگرنه زهی خیال باطل.

امیدداودی چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

سلطان علی طاهری ایشاالله زنده باشی گیتی پسنده بزرگ هم بدون شک قهرمان میشه…….
حسودا،،،،،،،،،،،،،،،،،،،….