کد خبر : 15950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 14:27
دسته‌بندی نشده
-

غفاری:داور می‌تواند تنبیهات انضباطی و گزارش خود را اصلاح کند

غفاری:داور می‌تواند تنبیهات انضباطی و گزارش خود را اصلاح کند
عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور نوشته کارتی که به بازیکن داده اشتباه بوده و طبق قانون، داور می‌تواند تنبیهات انضباطی و گزارش خود را اصلاح کند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور نوشته کارتی که به بازیکن داده اشتباه بوده و طبق قانون، داور می‌تواند تنبیهات انضباطی و گزارش خود را اصلاح کند اما نتیجه بازی را نمی‌توان تغییر داد.

بهمن غفاری در مورد اعتراض تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به بخشش کارت زرد سوم جواد منتظر بازیکن تیم شهروند ساری، اظهار داشت:‌ این موضوع را کمیته انضباطی بررسی کرده است که داور مسابقه اشتباه کرده و اخطاری را به بازیکن داده که برابر قانون نبوده و در واقع نقض قانون بوده است.

وی ادامه داد: داور مسابقه نیز کتبا اعلام کرده کارتی که دادم برابر قانون نبوده و اشتباه کرده‌ام و طبق قانون، داور می‌تواند تنبیهات انضباطی و گزارش خود را اصلاح کند اما نتیجه بازی را نمی‌توان تغییر داد.

غفاری در پاسخ به این سوال که با این شرایط جواد منتظر منعی برای حضور در دیدار این هفته تیمش ندارد، تصریح کرد: ما که رای صادر نمی‌کنیم ما گزارش داور را بررسی می‌کنیم. حالا اینکه وی اجازه بازی دارد یا نه را در جریانش نیستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

آقای غفاری یعنی مازندرانی بودن شما هیچ نقشی در این ارتباط نداره دیگه