کد خبر : 15927
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:45
-

مرتضایی:حاضریم دربی را ببازیم ولی قهرمان لیگ شویم

مرتضایی:حاضریم دربی را ببازیم ولی قهرمان لیگ شویم
سرمربي تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد خاطرنشان كرد: با صحبت‌هايي كه با بازيكنان داشتيم خيلي حساس نيستم كه سه امتياز اين بازي را بگيریم. ما حاضريم اين بازي را ببازيم ولي در پايان فصل قهرمان ليگ شويم، باز هم تاكيد مي‌كنم حساسيت اين بازي فقط براي حفظ موقعيت تيم در صدر جدول است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: حساسیت برای بازی دربی فقط برای حفظ موقعیت تیم در صدر جدول است.

مجید مرتضایی تصریح کرد: با توجه به پیروزی‌های اخیری که در هفته‌های گذشته داشتیم از لحاظ روحی و روانی به ثبات فکری مناسبی رسیدیم و از لحاظ فنی هم امیدواریم روند روبه رشدمان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که با تیم فردوسی یا تیم پایاسازه بازی کنیم فقط به این انگیزه وارد میدان می‌شویم که موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم خیلی حساس نیستم که سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما حاضریم این بازی را ببازیم ولی در پایان فصل قهرمان لیگ شویم، باز هم تاکید می‌کنم حساسیت این بازی فقط برای حفظ موقعیت تیم در صدر جدول است.

وی در خصوص آینده تیمش گفت: برنامه ما برای امسال قرار گرفتن در میان پنج تیم اول لیگ است ولی با توجه به ثباتی که در هفته‌های گذشته رسیدیم می‌تـوانیم نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم و اگر این اتفاق هم نیفتاد قطعا سال آینده برای قهرمانی می‌جنگیم.

مرتضایی در خصوص افزایش سهمیه خراسان در تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی اظهار کرد: با توجه به خوش‌حسابی که تیم‌های فرش آرا و فردوسی و پنت‌هاوس در بازپرداخت بازیکنان خود دارند خیلی مطالبات عقب‌افتاده‌ای برای بازیکنان ندارند که همین موضوع باعث پیشرفت برای استان می‌شود و حتی می‌توانیم سه نماینده در لیگ برتر هم داشته باشیم، بدون هیچ مشکلی به فعالیت بپردازنند.

وی گفت: با توجه به آب و هوای گرم وخشک خراسان استقبال از فوتسال نسبت به فوتبال بیشتر شده است که همین موضوع باعث شده استعداد های خوبی در سطح استان پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص صحبت‌هایی در خصوص لغو بازی هفته جاری نیز خاطرنشان کرد: به دلیل ابهاماتی که در فصل نقل و انتقالات به وجود آورده بودند یکی از تیم‌ها این درخواست را کرد که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد و اگر بازی‌ها لغو می‌شد ادامه لیگ به مشکل می‌خورد و به همین دلیل فصل نقل و انتقالات تا دوشنبه تمدید شد.

مرتضایی در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: تنها سعید سروری را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان با تمام وجود در اختیار تیم هستند.

دیدار دو تیم فوتسال همشهری فردوسی و فرش‌آرا مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر روز جمعه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۶ در سالن کارگران مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ههه چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

ترسو

علی همتی چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰

به امید تماشای یک دیدار زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو نماینده شایسته فوتسال خراسان

مهدی قرسری پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

سخن من بامهدی جاویدبازیکن به ظاهرمشهدیمونه کسی که یادمون نرفته سالی که میخواست بیادمشهدوبنابه دلایلی که هممون میدونیم نیومدورفت گیتی وبازهم مصاحبه ایشون وتوهین های اقای جاوید به مجیدمرتضایی که ایشون فوتبالی هست وبابارتی اومده وجای خیلی ازفوتسالی هاروگرفته وفاتحه این تیم رومیخونه امازمان همه چیزوثابت کردنه تنها تیم هرسال داره باوجود مجیدمرتضایی بهترمیشه وامسالم که به لطف خداوکوری چشم دوستان مدعی قهرمانی هستیم به کناراونی که ازچشم همه مردم مشهدوفوتسالی های مشهد افتاد شما بودی اقای جاوید نه مجیدمرتضایی والبته یادش رفته بود که خودشم تا سال ۸۵ فوتبال بازی میکرد وهرچی داره ازعلم وادب داره بهرحال بگذریم اقای جاوید ماالان دیگه به شمافک نمیکنیم چون ازشما بهترداریم تومشهد امثال طیبی هابهدری هاتواستان مازیاده ومهمتردونماینده بامربیانی دلسوزوتماشاگرانی فهیم که بارسال بهترین تماشاگرلیگ شدن وفوتسال وادم خوبه وبده رو خوب تشخیص میدن …به امید سربلندی دونماینده فوتسال شهرمون….