کد خبر : 15929
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:38
-

نعمتی :کری خواندن به شیرینی دربی می افزاید!

نعمتی :کری خواندن به شیرینی دربی می افزاید!
سرمربی فردوسی مشهد گفت:بدون توجه به نتیجه مسابقه رفت، تنها برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند پا به میدان مسابقه می‌گذاریم، امیدوارم بتوانیم بازی‌ زیبا و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: این بازی هم مانند دیگر بازی‌ها برای ما ۳ امتیاز دارد و تنها به دنبال ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند هستیم.

مصطفی نعمتی در خصوص دربی فوتسال مشهد اظهار کرد: به هر حال این بازی نیز مانند سایر مسابقات لیگ برتر دارای ۳ امتیاز است و تنها چون مصاف دو همشهری است، شاید حساسیت بالاتر می‌رود، ضمن اینکه کری خواندن بازیکنان برای یکدیگر طبیعی است و به شیرینی‌های این رقابت می‌افزاید.

وی افزود: بدون توجه به نتیجه مسابقه رفت، تنها برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند پا به میدان مسابقه می‌گذاریم، امیدوارم بتوانیم بازی‌ زیبا و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.

نعمتی در خصوص مصدومان و محرومان تیم فردوسی نیز عنوان کرد: به جز مصطفی طیبی، که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و جراحی که داشت تا پایان فصل شرایط بازی ندارد، مصدوم و یا محرومی نداریم.

وی با اشاره به لزوم پر کردن جای خالی طیبی در لیست تیم تصریح کرد: به دنبال پیدا کردن جایگزین برای طیبی هستیم، با گزینه خود نیز صحبت کرده‌ایم اما تا قطعی شدن پیوستن وی نمی‌توانیم نامی از این بازیکن به میان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در خصوص عملکرد کلی تیمش گفت: خوشبختانه نسبت به ابتدای فصل پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم، در بازی با تیم فوتسال گیتی‌‎پسند نیز دیدید که توپ و میدان در اختیار ما بود و تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت اما به بدشانسی خود باختیم و ۳ امتیاز مسابقه را به حریف دادیم.

وی افزود: خوشحالم که بازیکنانم توانسته‌اند به خوبی با جو لیگ برتر آشنا شوند و پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ باشند، طبیعتا در نیم‌فصل دوم نیز به دنبال کسب نتایج بهتر و ارتقای جایگاه خود هستیم.

دیدار دو تیم فوتسال همشهری فردوسی و فرش‌آرا مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر روز جمعه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۶ در سالن کارگران مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.