کد خبر : 15879
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 9:28
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز فعلا سرمربی گیتی پسند باقی ماند

کشاورز فعلا سرمربی گیتی پسند باقی ماند
سیاست مدیران گیتی پسند ادامه همکاری با کشاورز است.شاید این را خود محمد هم فهمیده باشد اما در برابر فشارها مجبور به استعفا شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیاست مدیران گیتی پسند ادامه همکاری با کشاورز است.شاید این را خود محمد هم فهمیده باشد اما در برابر فشارها مجبور به استعفا شده است.مدیران گیتی پسند که با چالش مالی روبرو هستند کشاورز را به عنوان مربی- بازیکن گذاشته اند تا هزینه ها هم کاهش یابد.او یکبار استعفا کرد اما با مخالفت هیات مدیره ماندنی شد.بار دیگر استعفا کرد و هیات مدیره هفته ها پس از استعفای او هنوز در این باره تشکیل جلسه نداده است.استعفای کشاورز مربوط به دیروز و امروز نیست که مدیران گیتی پسند بهانه بلاتکلیفی کادر فنی شان را برگزار نشدن جلسه هیات مدیره اعلام می کنند.او نزدیک به یک ماه پیش اعلام کرد که نیم فصل در این تیم نمی ماند و هیات مدیره می توانست از همان زمان این قضیه را بررسی کند تا تکلیف سرمربی جدید هم مشخص شود اما گویا اصرار به ادامه کار با اوست و کشاورز هم حتی اگر خودش نخواهد او را مجبور به ماندن می کنند. فردا گیتی پسند در اولین بازی اش در نیم فصل دوم با شهروند ساری روبرو می شود و هنوز تکلیف نیمکت مربیگری این تیم روشن نشده است. در روزهای گذشته کشاورز تیم را تمرین داده و در این بازی هم او سرمربی خواهد بود.مثل ۱۳ بازی گذشته و احتمالا ۱۲ بازی آینده این تیم که مدیریت با تاخیرهای فراوان مربیگری کشاورز را تمدید خواهد کرد. در این میان تمایل مدیرعامل به استخدام حسین افضلی و مخالف چندباره مالک باشگاه هم مزید بر علت شده تا با توجه به نبودن گزینه های خاص،کشاورز بهترین فرد برای هدایت این تیم باشد.هر چند ممکن است در روزهای آینده اتفاقی در این تیم بیفتد که کمتر کسی پیش بینی می کند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

لااقل یک بار سر حرفت میمونی و به حرف خودت عمل میکردی!!!!

طرفدار چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

موفق باشی سلطان

طرفدار چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

لیاقت کشاورز سرمربی تیم ملی هم هست چه برسه به گیتی

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

شما از اقوام ایشون هستید؟!!!!! خسوس که به قول خودش پروفسور هیچ کاری نکرد چه برسه به اقای کشاورز که مدرک ساده مربیگری هم نداره!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

فعلن بزار اینجا رو به یه جایى برسونه بعد تیم ملى بره!!!! درِ همه جا باز شده !!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

قدیمی ها می‌گفتند در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته!!!