کد خبر : 15978
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1393 - 0:14
-

آغاز نیم فصل دوم؛فرصت انتقام!

آغاز نیم فصل دوم؛فرصت انتقام!
یم فصل دوم لیگ برتر فوتسال امروز استارت می خورد. با پایان یافتن هیاهوی نقل و انتقالات حالا تیم ها با کمترین تغییرات به مصاف رقیبان خود می روند. در این میان خیلی از تیم ها به انتقام و جبران نتیجه بازی رفت فکر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال امروز استارت می خورد. با پایان یافتن هیاهوی نقل و انتقالات حالا تیم ها با کمترین تغییرات به مصاف رقیبان خود می روند. در این میان خیلی از تیم ها به انتقام و جبران نتیجه بازی رفت فکر می کنند. دیدارهایی که با توجه به شروع نیمه دوم رقابتها،هر امتیاز آن ارزشی به اندازه طلا را برای تیم ها دارد. هفته چهاردهم لیگ برتر را باید هفته دربی ها هم دانست:
دربی تهران با شرایط متفاوت
در اولین بازی فصل میثاق تیمی بود که با هیبت یک مدعی به مصاف تاسیساتی آمده بود که فصل خوبی نداشت.حالا شرایط متفاوت است و تاسیسات به عنوان قهرمانی نیم فصل میزبان میثاق پایین جدولی است.در بازی رفت شاگردان شمسایی به راحتی بازی را بردند و اگر بخواهند صدرنشین باشند باید این سناریو را در بازی برگشت هم تکرار کنند.
دربی مشهد و فرصت انتقام
یکی از شوک ها بازی رفت دربی مشهد،پیروزی تیم تازه وارد فردوسی بود.کمتر کسی شانسی برای این تیم قائل بود اما شاگردان نعمتی سه امتیاز ارزشمند گرفتند اما حالا فرش آرا که شرایط بهتری دارد برای انتقام پای به این میدان می گذارد. به نظر می رسد در این بازی جدالی نزدیک را شاهد باشیم.
اولین جنگ شش امتیازی نیم فصل
اولین جنگ شش امتیازی نیم فصل بین شهرداری ساوه و مقاومت است. ساوه ای ها که تنها تساوی خود را در خانه مقاومت کسب کردند در بازی برگشت در خانه خود به پیروزی فکر می کنند. هرچند در فصل نقل و انتقالات این تیم با برخی قوانین اجازه جذب بازیکن را پیدا نکرد با این حال خوراکچی و تیمش مصمم هستند در این بازی شش امتیازی به پیروزی برسند هر چند مقاومت نشان داده حریف آسانی برای هیچ تیمی نیست.
سلام رعدی به لیگ
علی رعدی مربی و مدرس فوتسال دوباره به لیگ بازگشت. او تیمی را تحویل گرفته که مدعی قهرمانی است و کمترین خواسته قمی ها از او قهرمان کردن این تیم است. آنها که به خاطر تفاضل گل کمتر صدر را از دست دادند حالا در مصاف با منصوری بحران زده مصمم به پیروزی هستند. به نظر می رسد با توجه به اینکه قمی ها در خانه خود به کمتر تیمی باج می دهند شاگردان داورزنی کار دشواری در خانه ماهان تندیس داشته باشند.
دربی دارا و ندار تبریز
دو تیم تبریزی یکی دارا و یکی ندار مقابل هم قرار می گیرند. پایاسازه که خطر سقوط را حس می کند کار آسانی مقابل مس ندارد حتی اگر مسی ها در سه بازی اخیر خود شکست خورده و در بحران به سر ببرند. برنده این بازی شرایطش به نحوی می شود که یا در بالای جدول حاشیه امنیت پیدا می کند یا در پایین جدول شرایطش بهتر می شود.
کار دشوار دبیری مقابل تیم بدون شکست
دبیری تبریز که حالا شرایط بهتری پیدا کرده میزبان حفاری تنها تیم بدون شکست لیگ است. تیم اهوازی که روحیه شکست ناپذیری را در خود تقویت کرده در مصاف با دبیری حتی به پیروزی هم فکر می کند هر چند شاگردان اصغری مقدم برای تکرار قهرمانی خود باید در بازی های خانگی به کمتر از پیروزی راضی نباشند.
کار آسان گیتی مقابل شهروند؟
شهروند در شرایطی که منتظر و لطفی دو مهره کلیدی خود را ندارد پذیرای گیتی پسند است. تیم ساروی در خانه خود با پوئن مثبت تماشاگران روبروست و این مهم شاید انگیزه شاگردان ابطحی را زیاد کند به خصوص که ابطحی سابقه هدایت گیتی پسند را هم دارد. تیم اصفهانی با تمام قوا و حتی با حضور محمد طاهری به ساری رفته و با ابقای کشاورز به عنوان مربی – بازیکن به دنبال خیز بلند برای قهرمانی است.

برنامه و اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر
پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۲۷ – ساعت ۱۶:۰۰
تاسیسات دریایی تهران- میثاق تهران(سالن هندبال تهران)
داوران: علیرضا عبدالغنی- اسماعیل کمربسته- رضا فلاح زاده- محمدرسول بازرگان- ناظر داوری: عباس دهقانپور
شهرداری ساوه- مقاومت البرز(سالن فجر ساوه)
داوران: علیرضا یگانه- حسین امیری- امید مصداقی- اکبر پاشایی- ناظر داوری: مهران جعفری
شهروند ساری- گیتی پسند اصفهان (سالن سیدرسول حسینی ساری)
داوران:سعید عباسی- جواد غلامزاده- علی کشانی- مسعود شفیعی- ناظر داوری: جواد فهیمی راد
پایا سازه تبریز- مس سونگون(سالن شهید پورشریفی تبریز)
داوران: حسنعلی رحیمی- علی حفیظی- احسان سبزه واری- علی احمدی سلطانیه- ناظر داوری: علیرضا محمدپور
جمعه ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ – ساعت ۱۶:۰۰
دبیری تبریز- حفاری خوزستان(سالن علوم پزشکی تبریز)
داوران:محمدرضا نصیرلو- حمیدرضا طیب طاهری- احسان سبزه واری- علی احمدی سلطانیه- ناظر داوری: منوچهر نظری
ماهان تندیس قم- شهید منصوری قرچک (سالن شهید حیدریان قم)
داوران:علی پورافشار- علی مرادیان- ولی امجدی- حمیدرضا قدسی راغب- ناظر داوری: بهمن غفاری
فردوسی مشهد- فرش آراء مشهد(سالن کارگران مشهد)
داوران:میرهادی اسماعیلی- حسین وحدتی- ایمان غلامی- حسینعلی محمدنژاد- ناظر داوری: هوشنگ شهرکی

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.