کد خبر : 15973
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1393 - 0:08
-

حسن زاده:با آمدن رعدی خیالم راحت شد /برخی واقعیت ها را آخر فصل می گویم/بعد از رفتن شمسایی با من برای سرمربیگری مذاکره شد

حسن زاده:با آمدن رعدی خیالم راحت شد /برخی واقعیت ها را آخر فصل می گویم/بعد از رفتن شمسایی با من برای سرمربیگری مذاکره شد
سرمربی سابق تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بعد از استعفای امیر شمسایی، با بنده برای پذیرش پست سرمربی گری تیم ماهان تندیس قم صحبت شده ولی به دلیل تعهد اخلاقی که به باشگاه فرش آرای مشهد داشتم نتوانستم مانند گذشته به تیم شهرم کمک کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بعد از استعفای امیر شمسایی، با بنده برای پذیرش پست سرمربی گری تیم ماهان تندیس قم صحبت شده ولی به دلیل تعهد اخلاقی که به باشگاه فرش آرای مشهد داشتم نتوانستم مانند گذشته به تیم شهرم کمک کنم.

محسن حسن زاده گفت: آقای رعدی سرمربی جدید ماهان تندیس، فردی باتجربه فوتسالی و مدرس فدراسیون است و امید است بتواند توقع ای که مردم از تیم ماهان تندیس قم دارند و وعده هایی که اول فصل مسوولان تیم در ارتباط با قهرمانی داده اند، را برآورده سازد.

مربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با آمدن رعدی به عنوان سرمربی جدید، حداقل خیال ما راحت است که تیم به سرنوشت نیم فصل اول سال گذشته مبتلا و جایگاه فوتسال قم در ایران دار خدشه دار نمی شود،اکنون همه چیز برای قهرمانی این تیم مهیاست وما هم به عنوان یک قمی دوست داریم تیم قم نیز به این موفقیت در لیگ دست پیدا کند.

وی با اشاره به جدایی ناگهانی امیرشمسایی از تیم ماهان تندیس قم نیز گفت: شمسایی از دوستان قدیمی و هم بازی های بنده است و قطعا تصمیم که ایشان گرفته در راستای مصالح و منافع خود بوده و منطقی هم به نظر می رسد، ولی از ایشان انتظار می رفت، امسال مانند سه چهار سال گذشته عمل نمی کرد و تا پایان فصل تیم را همراهی می نمود.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که شمسایی مشکلات متعدد را عامل جدایی خود قلمداد کرد، گفت: مشکلاتی که در سال جاری عامل جدایی شمسایی از ماهان تندیس اعلام شده، در سال های قبل هم بود و همان سالی که امیر شمسایی در نیم فصل تیم صبای قم را رها کرد، بنده و دکتر باقری با اصرار مدیرعامل وقت باشگاه، مسوولیت تیم را در دست گرفتیم و با توجه به عرقی که به تیم داشتیم با توجه به همه مشکلات در تیم ماندیم و در نهایت مقام نایب قهرمانی را کسب کردیم و هنوز طلب خود را از این باشگاه نیز دریافت نکردیم.

این مربی فوتسال تصریح کرد: مشکلات همیشه برای همه باشگاه ها وجود دارد و قطعا برای دست یابی به قهرمانی فرش قرمز پهن نمی کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه جدایی از ماهان تندیس قم بعد از قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: بعد از موفقیت نسبی در لیگ برتر در سال گذشته و قهرمانی در جام حذفی، به صورت ناگهانی بنده را از تیم کنار زدند و بنده نیز به خاطر مصلحت تیم، سکوت کردم.

سرمربی سابق تیم ماهان تندیس قم همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون علل تشدید تغییر و تحولات در باشگاه ماهان تندیس قم در دو سال اخیر اظهار داشت: باید آقای جلالی رییس هیات مدیره باشگاه توضیح دهند که چه کسانی تصمیم گیرنده اصلی تیم هستند تغییر و تحولات بر چه اساسی است، ولی برخی واقعیت ها را در پایان فصل برای مردم بیان می کنم.

حسن زاده از تماشاگران و مردم فوتسال دوست قم تقدیر کرد و گفت: آنها همیشه حامی فوتسال قم بودند و امید است در فرصت دیگر به این شهر خدمت کنم و قهرمانی دوباره برای مردم این شهر به ارمغان بیاورم.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم فوتسال فرش آرای مشهد نیز گفت: به دلیل مدیریت خوب باشگاه فرش آرای مشهد، کادر فنی با آرامش کار خود را دنبال می کنند و به لطف خداوند توانستیم تیمی منسجم و یکدل را راهی مسابقات کنیم و روند رو به رشدی نیز داریم.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

سلام. .اقا هرکی علی شریفی رو بازی بده میمونه….اقای حسن زاده بهترین نتیجه ها رو براتون گرفت..خجالت نمیکشی حاج ناصر بسه دیگه چی میخوای ازفوتسال قم نابود کردی

محسن گودرزی پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

شخصیت شما ثابت شدست آقا محسن …..
تمام قم دوستدارو طرفدار شما هستند ………………

هوادار قمى پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

واقعا براى بعضى ها متاسفم که محسن حسن زاده رو میزارن کنار فقط براى بازى کردن پسرشون.

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

منظور آقا محسن دقیقا آقای شریفی یه که اگر بدونین این بشر کیه و چ کارایی میکنه سر به بیابون میزنین !!! پدر فوتسال قم رو درآوردی شریفی جوونا رو پیر کردی ! نسل طلایی فوتسال قم ۳ ،۴ سال دیگه پیر میشه و هنوز ما قهرمانی نداریم ! بعد از این بچه ها دیگه فوتسال قم هم مثل ساوه خواهد شد شک نکنید

نام ... جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

واقعابرای فوتسال قم متاسفم که هربارتوکورس قهرمانی میفته خودیهانابودش میکنن

بنیامین جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

کل قم و اعضای تیمم میدونن که کسی جز آقای حسن زاده نمیتونه تیم اداره کنه و دوباره قهرمان کنه.به امید روزی که آقای حسن زاده برگرده.

هوادار جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

اقای شریفی مثل بختک افتاده روی فوتسال قم
معلوم نیست کی میخاد بره
والا یا باید بره یا بچش فوتسال رو بزاره کنار