کد خبر : 16296
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 13:49
-

تعیین زمان اضافه شدن لژیونر ها به اردوهای ملی

تعیین زمان اضافه شدن لژیونر ها به اردوهای ملی

دبه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رحالیکه پیش از این قوانین مصوبی برای آزاد کردن لژیونرها برای همراهی تیم‌های ملی کشورشان در مسابقات رسمی و دوستانه وجود نداشت و برخی تیم‌ها ۷۲ ساعت و برخی ۴۸ ساعت پیش از بازی ملی، به بازیکنان‌شان اجازه می‌دادند به تیم کشورشان ملحق شوند، همزمان با برگزاری ورک‌شاپ فوتسال (کارگاه

دبه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رحالیکه پیش از این قوانین مصوبی برای آزاد کردن لژیونرها برای همراهی تیم‌های ملی کشورشان در مسابقات رسمی و دوستانه وجود نداشت و برخی تیم‌ها ۷۲ ساعت و برخی ۴۸ ساعت پیش از بازی ملی، به بازیکنان‌شان اجازه می‌دادند به تیم کشورشان ملحق شوند، همزمان با برگزاری ورک‌شاپ فوتسال (کارگاه آموزش حرفه‌ای مدیران) در مالزی، در این‌باره تصمیم‌گیری شد.
به گفته عباس ترابیان عضو کمیته فوتسال AFC که مدرس ورک‌شاپ نیز بود، از این پس ۱۴ روز پیش از آغاز جام‌جهانی لژیونرها در اختیار تیم‌های ملی‌شان قرار می‌گیرند. ۱۲ روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا نیز بازیکنان می‌توانند در تمرینات تیم ملی خود شرکت کنند. مسابقات دوستانه نیز به دو شکل تعریف شده است، یکی تورنمنت‌های بزرگ که مورد تایید AFC و فیفا قرار دارد مثل گرندپریکس برزیل، که برای این تورنمنت ۱۰ روز زودتر بازیکنان خارجی باشگاه‌ها آزاد می‌شوند. برای بازی‌های دوستانه که حداقل دو مسابقه را در برمی‌گیرد نیز چهار روز زودتر لژیونرها به کشورشان بازمی‌گردند.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که حسین طیبی و اصغر حسن‌زاده اکنون لژیونر فوتسال ایران در لیگ روسیه هستند.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.