کد خبر : 16436
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 21:19
-

دبیری: تبریز با دو سهمیه لیگ برتری فوتبال و سه سهمیه فوتسال باید در هیات رئیسه فدراسیون کرسی داشته باشد

دبیری: تبریز با دو سهمیه لیگ برتری فوتبال و سه سهمیه فوتسال باید در هیات رئیسه فدراسیون کرسی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران شهرام دبیری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال‌های زیادی است که در فوتبال و فوتبال هستم و به عنوان بخش خصوصی در ماشین‌سازی تبریز و دبیری تبریز شرایط و مشکلات این بخش را از نزدیک لمس کرده‌ام. به همین خاطر هم کاندیدای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده ام تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران شهرام دبیری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال‌های زیادی است که در فوتبال و فوتبال هستم و به عنوان بخش خصوصی در ماشین‌سازی تبریز و دبیری تبریز شرایط و مشکلات این بخش را از نزدیک لمس کرده‌ام. به همین خاطر هم کاندیدای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده ام تا راهکارها و برنامه‌هایی که در این رابطه دارم را به فدراسیون فوتبال انتقال دهم بلکه بخش خصوصی دوباره راغب شود.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز که خود نیز دارای مدرک مربیگری A آسیا است، با اشاره به مشکلات فوتسال نیز متذکر شد: فوتسال هم بخشی از دغدغه های من در هیات رئیسه خواهد بود که تاکنون نتوانسته تا رده بالای مدیریت در این فدراسیون بالا بیاید که باید برای آن هم چاره ای اندیشید.

شهرام دبیری همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش در واکنش به اظهار بی‌اطلاعی هیات فوتبال تبریز به کاندیداتوری خود در هیات رئیسه یادآور شد: قرار بود سردار نظمی این موضوع را به آنها اطلاع بدهند. اما الان هم اتفاقی نیفتاده و امیدوارم هیات فوتبال آذربایجان شرقی حالا که اطلاع پیدا کرده از تنها نماینده آذری ها در هیات رئیسه حمایت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيبري شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

عاخه پول دادن و تیم خریدن که نشد افتخار. از پایه یه تیم بدید که همه بازیکناتون بومی باشن بعد بیاید دنبال کرسی.