کد خبر : 16215
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 0:45
-

رعدی:با ۵ جلسه تمرین نمی توان کودتا کرد/فحاشی تماشاگران را نشنیدم

رعدی:با ۵ جلسه تمرین نمی توان کودتا کرد/فحاشی تماشاگران را نشنیدم
علیرضا رعدی پس از پایان دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهید منصوری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: بازی تقریبا راضی کننده بود و بازیکنانم آنچه که مد نظر ما بود انجام دادند و گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی پس از پایان دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهید منصوری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: بازی تقریبا راضی کننده بود و بازیکنانم آنچه که مد نظر ما بود انجام دادند و گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود.

وی افزود: نمی‌توان با ۵ جلسه تمرین کودتا کرد و برای نتیجه گیری به زمان نیاز داریم و شرایط تیم با گذشت زمان باید تغییر کند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در مورد قهرمانی ماهان گفت: قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم و هیچ مربی‌ای این کار را نمی‌کند زیرا قول قهرمانی دادن کار عاقلانه‌ای نیست.

رعدی در مورد سکو نشینی وحید غیاثی بیان داشت: وحید غیاثی به این دلیل روی سکو نشسته بود که قانون می‌گوید باید ۳ مربی روی نیمکت باشند و من هم در سکونشینی غیاثی دخالتی نداشتم و گویا مربیان قبلا با هم هماهنگ کرده بودند که کدامشان روی سکو برود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا بهتر نبود وحید غیاثی که شناخت بهتری از تیم داشت در کنار خود روی نیمکت قرار می‌دادید عنوان کرد: این نظر شماست اما من چنین نظری ندارم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مورد فحاشی تماشاگران به ۲ بازیکن قمی شهید منصوری خاطرنشان کرد: من فحاشی تماشاگران را نشنیدم زیرا حواسم به بازی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۸

آقای رعدی تیم حاضر و آماده قهرمانی تحویل گرفته اید .نیاز به چند جلسه و کودتا مال تیمی است که ازهم پاشیده شده و از یک ناجی دعوت می کنند تا تیم را جمع کند.تیم نیاز به کودتا نداشت .بهترین بازیکنان ایران توی همین تیم هستند.۷بازی اول ۷ برد داشته .
آقای رعدی با ناصر شریفی روزهای سختی در پیش داری .زودتر اشتعفا تو آماده کن.

قمی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

بابا این وحید غیاثی با داداش بزرگش حاشیه قم هستن از فوتسال هم چیزی بلد نیست ببین دنیا به روز افتاده که به رعدی دراولین بازی اعتراض می کنن .

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

هر کی ساکته بدون آدم خوبی یه اونی که مصاحبه میکنه و از جبهه و جنگ میگه و مربی تیمو بی دلیل قانع کننده ای عوض میکنه و میگه مخالف اهانته ولی خودش از همه بدتره حاشیست ، اونی که بی ادبه هم خودش هم بچه هاش حاشیه ست ، و گرنه غیاثی ها تو فوتبال و فوتسال قم شناخته شدند ، احتمالا شما اطلاعاتت کمه و گرنه غیاثی بزرگ زمان خودشون تکنیکی ترین بازیکن قم بوده و بهترین بازیکن سهیل قم در تیم فوتسال تبریز هم جند سال بازی کرده ، غیاثی کوچیک و داداششم تو فوتسال قم بودند و سید وحید کاپیتان ارم کیش بود یه سال ، فک کنم شما هم از دارو دسته ی شریفی هستی که این حرفو میزنی و گرنه سید وحید حاشیه نیست شک نکن حاشیه جای دیگشت خودتم میدونی

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۴

نکنه آقای رعدی شما هم کری هم کور؟؟
نکنه شماهم بخوای تو مکتب شریفی حرکت کنی؟؟
وااااااااااااای ب ورزش ایران

قم شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

کمک هاتو عوض کن رعدی.داری اشتباه میکنی

قم شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

رعدی کمکهاتو عوض کن.دستیارای خودتو بیار.نابود میشی وگرنه

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

علی شریفی نباشه میبازید

قمی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

آقا انصافا تیم خوب بازی کرد. منصوری رفت تو محوطه جریمه دفاع کرد و انقدر توپ به سر و صورتشون خورد کهبیستا غشی داشتن فقط.. اون دهقانم که شورش رو در آورده بود.. به عربستان باخت ماهان.. اعراب قرچک

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

تیم خوب بازی کرد؟؟ مگه مهمه؟؟ مهم اینه که همش با فحش و دعوا داریم بازی میکنیم ، هر بازی باختیم دعوا و فحش بوده ، اینا فوتسالی نیستن به جای تمرین بیشتر و مدیریت حرفه ای با دعوا و غربتی بازی دارن تیم داری میکنن اینجوری فوتسالمون ناود میشه ، الان تو رده سنی اصلا قمی داریم؟؟ یه زمانی حسن زاده ی ۱۹ تو تیم ملی بود ، وفایی کاپیتان تیم ملی امید الان چی؟؟

omid davala یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

لایییک