کد خبر : 16440
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 22:37
دسته‌بندی نشده
-

فرق ما و گیتی پسند در تجربه بود/ آقا سید کاپیتان هر بازی را انتخاب می‌کند

فرق ما و گیتی پسند در تجربه بود/ آقا سید کاپیتان هر بازی را انتخاب می‌کند
کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: فرق ما با گیتی پسند در دیداری که با آنها داشتیم تنها در تجربه بود والا موقعیت هایی که شهروند ایجاد کرد خیلی بیشتر از گیتی پسندی ها بود.

مرتضی عظیمایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی خوبی برابر گیتی پسند که پر از بازیکنان خوب و اسم و رسم دار بود انجام دادیم که دو نیمه متفاوت داشت به نحوی که بر خلاف نیمه اول در نیمه دوم سرتر از حریف ظاهر شدیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و تجربه بازیکنان گیتی پسند اینجا کار دست ما داد.

وی با گلایه از امر داوری در این بازی تاکید کرد: به اعتقاد من داور در نتیجه بازی تاثیرگذار شد چراکه در یک صحنه دروازه‌بان حریف پایم را کشید اما داور پنالتی گرفت اما هیچ کارتی نشان نداد که شروع حاشیه ها شد. یک صحنه دیگر هم دو دقیقه بعد برای آنها پنالتی گرفت و بازیکن ما را اخراج کرد. بلافاصله بعد از آن هم خطایی شد که نقطه پنالتی اول بود اما دو داور برخلاف یکدیگر رای دادند در حالی خطا مسلم و صدرصد بود.

کاپیتان شهروند ساری با بیان اینکه محرومیت دو بازیکن باتجربه تیمش در این بازی تاثیرگذار بوده است ادامه داد: گیتی پسند تیم کوچکی نبود که بعد از باخت به آنها سرافکنده شویم اما ما می توانستیم دست پر بیرون بیاییم. ما دو بازیکن سه اخطاره داشتیم. آقا محمود لطفی و مصطفی اخلاصیان اگر در این بازی بودند قطعا می توانستند به تیم کمک کنند چون گیتی پسند با تجربه اش تیم ما را برد.

عظیمایی که دومین بازی پیاپی بازوبند کاپیتانی شهروند را بر بازو بسته در خصوص روند کاپیتانی تیمش توضیحاتی نیز داد: بازوبند در بازی با شهرداری ساوه و بازی گیتی پسند دست من بود چون تشخیص آقای ابطحی بود. اما در تیم ما کم اهمیت ترین موضوع بازوبند است چراکه آقا سید هر کسی را صلاح بداند در هر بازی کاپیتان می کند و از این بابت هم هیچ مشکلی نیست.

وی در خاتمه یادآور شد: بازی بعد ما با فرش‌آرا است که ما باید برای برد به مشهد برویم. با وضعیت به وجود آمده ما باید بیرون از خانه هم امتیاز بگیریم تا بتوانیم شرایط خود را ارتقاء ببخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

اقا مرتضى دوست داریم. ایشالا بزودى تو قرچک میبینیمت

نام ... یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

فرق شما تو مربی هست

غرب مازندران یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

شما زحمت خودتونو کشیدین .ولی در فوتسال ایران نتیجه بازی هارو داورا تعیین میکنند .کمیته داوران هر تیمی رو که بخاد برنده میکنه