کد خبر : 16199
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 0:04
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: درگیری بین تماشاگران دبیری دلیل ایجاد حواشی بود!

ناظم الشریعه: درگیری بین تماشاگران دبیری دلیل ایجاد حواشی بود!
سرمربی تیم حفاری اهواز در مورد حواشی به وجود آمده گفت:تماشاگران با بازی کاری نداشتند و دربین خودشان مشکلاتی بود و همین باعث بوجود آمدن حاشیه هایی در طول بازی شد.

ناظم الشعریه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در قم،درباره پیروزی برابر دبیری گفت:بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم.همانطور که انتظار می رفت بازیکنان ما خوب بازی کردند و همه وظایف تاکتیکی که محول کرده بودیم را بخوبی انجام دادند و از همه مهم تر در این جو و هیاهو که چندین بار بازی قطع و وصل شد کار خودشان را انجام دادند و تمرکزشان را از دست ندادند. شاید اگر زمان ادامه داشت تیم ما بهتر هم می شد. خدارو شکر می کنم که یک تیمی داریم که به حرف گوش می دهند و این مهمترین نکته تیم ما می باشد.مطمئن باشید همین جوانان تیم ما آینده فوتسال ایران را تامین خواهند کرد.

وی در مورد داوری بازی گفت: به قرآن قسم داوری بیشتر به نفع دبیری بود.

وی در مورد تماشاگران این بازی گفت: تماشاگران با بازی کاری نداشتند و دربین خودشان مشکلاتی بود و همین باعث بوجود آمدن حاشیه هایی در طول بازی شد.

ناظم الشعریه در مورد اینکه آیا تیمش مدعی قهرمانی است یا نه گفت:باور کنید از روز اول ما مدعی قهرمانی نبودیم و آمده بودیم بازی خوب ارایه بدهیم.خدارا شکر که تا اینجای کار موفق شده ایم با بازی خوب نتایج قابل قبولی هم کسب کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.