کد خبر : 16275
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 9:41
-

نجاریان: این داوران در حد محلات هم نبودند/ وقتی مقابل این همه هوادار فوتسال فهم سرمان را می بُرند، نمی توانم ساکت بنشینم

نجاریان: این داوران در حد محلات هم نبودند/ وقتی مقابل این همه هوادار فوتسال فهم سرمان را می بُرند، نمی توانم ساکت بنشینم
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از قضاوت داوران دیدار تیمش برابر گیتی پسند اصفهان به شدت انتقاد کرد.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، اظهار داشت: عادت ندارم باخت های تیمم را به گردن این و آن بیندازم اما وقتی می بینم مقابل چشمان ۵ هزار هوادار متعصب مان داوران اینگونه مثل آب خوردن سرمان را می برند، نمی توانم ساکت بنشینم.

 

وی افزود: متأسفانه باید عنوان کنم داوران مسابقه دیروز ما با گیتی پسند در سطح محلات هم نبودند و سوء مدیریت،ناتوانی در اداره بازی و اتخاذ تصمیمات نادرست در قضاوت آنها موج می زد.

 

مدیرعامل شهروند ساری اذعان داشت: در نیمه اول، بازیکن ما دقیقاً سر خط دروازه در حال گل کردن توپ بود که دروازه بان گیتی پسند پای عظیمایی را کشید که یک پنالتی – اخراج مسلم بود. در عین ناباوری داور برای ما فقط یک پنالتی گرفت و از دادن حتی یک کارت زرد هم امتناع کرد! در اواخر همین نیمه هم به جای اعلام خطای ششم اصفهانی ها روی بازیکن ما، ضربه آزاد غیر مستقیم به نفع حریف اعلام کرد! آن وقت انتظار دارند هواداران مان که خیلی هایشان پشت در مانده بودند، ساکت بنشینند و برایشان به به و چه چه کنند..

 

وی ادامه داد: ما کل نیمه دوم را روی دروازه گیتی پسند خیمه زده بودیم و صد در صد اختیار توپ و میدان با ما بود. سه بار به تیر دروازه زدیم و ۱۰ ، ۱۵ موقعیت گل مسلم را با بی دقتی از دست دادیم. بدون تردید می گویم به لحاظ فنی از گیتی پسند که ۴ ، ۵ ملی پوش در ترکیبش داشت، برتر بودیم و اصلاً شایسته شکست نبودیم. قطعاً همه حاضران در سالن که بازی را تماشا کردند، این ادعای مرا تأیید می کنند.

 

نجاریان با تأکید بر اینکه داوران نقش زیادی در ثبت شکست شهروند ساری داشتند، اذعان داشت: در نیمه دوم هم یک پنالتی نقطه اول آشکار ما توسط عباسی سرداور مسابقه گرفته نشد در حالی او کاملاً به صحنه تسلط داشت و به وضوح دیده بود که محمد کشاورز توپ را با دست زده است.

 

وی اظهار داشت: نمی دانم این اشتباهات مهلک داوری آن هم در زمین خودمان و مقابل هواداران فوتسال فهم مان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. این اولین بار نبوده است. در همین بازی هفته گذشته برابر مقاومت البرز هم یک اخطار کاملاً غیر قانونی به جواد منتظر داده شده بود و او را سه کارته کردند. البته بعداً کارشناسان داوری با دیدن فیلم مسابقه بر ادعای ما صحه گذاشتند و کارت او را پاک کردند.

 

نجاریان در پایان خاطرنشان کرد: قضاوت داوران برای همه تیم ها از جمله تیم های پایین جدولی که دغدغه بیش تری دارند بسیار مهم است. ما وارد نیم فصل دوم شده ایم و رقابت ها هفته به هفته حساسیت بیشتری پیدا می کنند. از دپارتمان داوری می خواهم تا در انتخاب داوران دقت بیشتری کنند مخصوصاً اینکه وجه تمایز دیدارهای ما با سایر مسابقات، وجود حجم انبوه تماشاگران است و حساسیت بازی های ما چند برابر بازیهای دیگر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

ای جااااااااااانم صراحت کلام

با این داورا باید اینطوری صحبت کرد

سعید شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

نمی خواد از دپارتمان داوری بخوای برو از اون همشهریت تو فدراسیون بخواه تا دوباره کارشناسان داوری برات کارت پاک کنند

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

اقای نجاریان
محمدی را اخراج نکردند و حتی اخطار ندادند چون میدانند گیتی جز او گلر خوب دیگه ای نداره!
داور به نفع گیتی بود چون هر دو شما در کمیته فوتسال هستید ولی نفوذ اقای طاهری بیشتره و افراد کار بلدی مثل احمد شمس را کنار کار دار!
خطای هند کشاورز را نگرفتند چون بچه خوبیه و بلده با گفتن جمله ضمن احترام هرکاری خواست بکنه حالا اگه توی یه بازی بچه خوب یکبار دستش را داخل محوطه به توپ زد که نباید بچه را تنبیه کرد!

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

اقای نجاریان
گیتی غیر از سپهر دیگه گلر نداره پس سپهر نباید اخراج بشه و نه کارت بگیره!
نفوذ مستقیم علی طاهری در کمیته فوتسال بیش از شماست و غیر مستقیم هم احمد شمس را داره!
مگه کسی از یک بچه خوب که ضمن احترام را هم خوب بلده هند یا خطا یا پنالتی میگیره!

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

سه جواب به مصاحبه آقای حجاریان
۱ چون گیتی به سپهر محمدی متکی است نباید ایشان اخراج یا اخطار بگیرند!
۲ چون آقای طاهری بیش از شما در فوتسال صاحب نفوذ هستند پس مسایل به نفع ایشان رقم میخورد!
۳ اصولا کسی با بچه های خوب کاری نداره پس آقای کشاورز هم چون بچه خوبی هستند داوران نیز با ایشان کاری ندارند!

fotsaal شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

آقای نجاری حداقل ۳کارت زرد بهت ندادند و۱پنالتی برات نگرفتند،منتظر رو هم که بخشیدند دیگه این همه شلوغ بازی واسه چیه…دوباره سال دیگه یه سهمیه بخر بیا تو لیگ برتر….

فوتسال شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

بابا حداقل ستا کارت بهتون ندادند نیمه اول هم که گیتی پسندیا تکون میخردند خطا اعلام میشد
سال دیگه با خرید یه تیم دیگه ….

sari شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

ما میریم سهمیه میخریم نمیایم پول نمیدیم قهرمان نمیشیم که
اخراج مخمدی (گلر)
پنالتی از نقطه دوم در نیمه اول
دیگه چی بگم ……
برو بابا خداروزی شما گیتی پسندی ها رو جای دیگه بده برا ساری شاخ نشین

ابوالفضل شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

هر کس تو سالن بود دید که داور ۵ ،۶ خطای مسلم رو برای شهروند نگرفت.داورا انتظار دارند هوادارا فحش ندن.خوب تو وقتی بد داوری میکنی انتظار نداشته باش برات دست بزنند.هرکس باشه قاطی میکنه….

t,jshgفوتسال دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۶

خود اقای نجاریان گفتن مهاجمای تیمشون ۱۵ موقعیت گل را از دست داده اند ولی من توی سالن نشنیدم به خواهر و مادرشون فحش بدن .البته باز هم ناظر و نماینده فدراسیون به خاطر کارهای شخصی که اقای نجاریان برای اونها انجام داده نمیذارن فحاشی تماشاگران را داور گزارش کنه مثل خیلی از بازیهای دیگه ساری