کد خبر : 16403
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1393 - 5:13
-

زارعی:در لیست تیم ملی به بازی های پایاسازه توجه نشده است

زارعی:در لیست تیم ملی به بازی های پایاسازه توجه نشده است
سرمربی تیم پایاسازه می گوید مربیان تیم ملی بازی های پایاسازه را نگاه نمی کنند.

مجید زارعی سرمربی تیم پایاسازه آذربایچان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، با انتقاد از لیست تیم ملی گفت:علیرضا عسگری امسال برای پایا سازه فوق العاده خوب و موثر بازی کرده است و اگر از مربیان حریف نیز بپرسید چه در برد و چه در باخت هایمان حریفان را اذیت کرده و کمترین حقش حضور در لیست تیم ملی برای بازی با کرواسی بود.

زارعی افزود:در لیست تیم ملی نگاهی به بازی های پایاسازه نشده است و همان لیست قبلی تیم ملی می باشد و اگر دلیل عدم دعوت عسگری حضور تیم ما در پایین جدول است چرا پس از تیم قعر نشین بازیکن دعوت کرده اند؟بازیکنی که ۸ هفته مصدوم بوده و در تیمش بازی نکرده در لیست تیم ملی حضور دارد!!!این نوع لیست باعث پایین آمدن انگیزه بازیکنان می شود چون به بازی های لیگ اهمیتی داده نمی شود.

زارعی در مورد جوانگرایی تیم ملی نیز گفت:من معتقدم باید تلفیقی از تجربه و جوانگرایی در لیست تیم ملی لحاظ شود تا هم آینده تیم ملی تامین شود و هم در کوتاه مدت نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در آخر گفت:امیدوارم مربیان تیم ملی از این به بعد به بازی های پایاسازه هم نگاه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

روت میشه همچنین حرفی میزنی ، ته جدول دلخوش کردی بازم دنبال این هستی که بازیکن به تیم ملی بدید

سید دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۷:۵۳

ممنون از آقای زارعی که از بازیکن خودش طرفداری می کنه، درسته این بازیکن، بازیکنه تیم تبریزی هستش، و امیدواریم که دعوت بشه و شایستگی های خودش رو به رخ مربیان تیم ملی بکشه، ولی آقای زارعی عزیز، اسم بازیکن تبریزی و آذربایجانی از سه تا تیم لیگ برتری کو؟ این نقطه ضعف تیمهای تبریزی هستش. نه تنها شما، بلکه تیم مس سونگون و دبیری هم باید به این نقطه توجه کنند.