کد خبر : 16444
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1393 - 11:21
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:دنبال قهرمانی نیستیم

ناظم الشریعه:دنبال قهرمانی نیستیم
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: دنبال قهرمانی نیستیم فقط می‌خواهیم خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. چون خوب بازی کردیم، دبیری را شکست دادیم و این پیروزی حق‌مان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد پیروزی چهار بر یک تیمش برابر دبیری اظهار داشت: ما دنبال قهرمانی نیستیم فقط می‌خواهیم خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. چون خوب بازی کردیم، بردیم و این پیروزی حق‌مان بود. اتفاقا باید خیلی راحت‌تر هم این تیم را می‌بردیم، اما به هر حال در تبریز فشار تماشاگر زیاد است و به همین خاطر بازی کردن با دبیری دشوار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم ارزش آنها را پایین بیاورم. دبیری تیم پرمهره‌‌ای است که باشگاه مقتدری دارد. تیمی که با آن امکانات به آسیایی می‌رود را نمی‌توان دست کم گرفت. گرچه باختند اما چیزی از ارزش‌های‌شان کم نمی‌شود. قطعا کارشان ادامه خواهد داشت.

ناظم‌الشریعه ۱۴ هفته بدون شکست بودن برای حفاری را سخت دانست و گفت: توقعات از تیم ما بالا رفته است. تلاش‌مان را باید دوچندان کنیم. بازی بعدی‌مان هم با تیم مقاومت البرز است در کرج، آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند که قطعا بازی خیلی سختی را برابرشان خواهیم داشت. بازی کردن با چنین تیم‌هایی خیلی سخت است.

سرمربی حفاری در خصوص حاشیه‌های این بازی نیز یادآور شد: به هر حال اشتباه همیشه وجود دارد. من هم معتقدم که یک صحنه داور بازی بازیکن دبیری را اخراج کند. البته حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران ایجاد شد، کاری به ما نداشت و ناراحتی‌شان از تیم خودشان بود. به هر شکل باید ظرفیت‌های‌مان را کمی بالاتر ببریم. دلیل نمی‌شود که هر تیمی ببازد به زمین شی پرتاب کنند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶

تو سرور ، تو سالار ، تو قهرمانی