کد خبر : 16522
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 15:38
-

ششکلانی: کاندیداتوری دکتر دبیری قبول شود هیات فوتبال قاطعانه حمایت می‌کند

ششکلانی: کاندیداتوری دکتر دبیری قبول شود هیات فوتبال قاطعانه حمایت می‌کند
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: در صورتی که فدراسیون فوتبال کاندیداتوری دکتر دبیری را قبول کند، هیات فوتبال استان قاطعانه از ایشان حمایت خواهد کرد.

ششکلانی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما با آقای دکتر دبیری، سردار نظمی و میرمعصوم سهرابی برای کاندیداتوری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کرده و پیشنهاد داده بودیم که به این مسئله وارد شوند که این موضوع از جانب سردار نظمی و آقای سهرابی پذیرفته نشد.

وی افزود: ما همانطور که روابط‌عمومی مان هم اعلام کرده بود از کاندیداتوری آقای دکتر شهرام دبیری بی‌اطلاع بودیم و اگر قبلا با ما هماهنگ کرده بودند بهتر می توانستیم در خدمتشان باشیم.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از دبیری در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال متذکر شد: ما پیش از این آقای فرزین دبیری را به عنوان مدیرعامل می شناختیم و در صورتی که فدراسیون فوتبال کاندیداتوری آقای شهرام دبیری را در پی انتصابات اخیر بپذیرد به صورت قاطع از ایشان حمایت کرده و این را وظیفه خود می دانیم.

ششکلانی ادامه داد: عضو هیات رئیسه فدراسیون باید با برنامه باشد چون نام ها در هیات رئیسه کاری از پیش نخواهند برد. شرط عضویت مدیرعاملی بوده چون مدیری که بیشتر در بطن کار باشد می تواند به هیات رئیسه کمک کند. امیدواریم دکتر دبیری هم با دست پر ظاهر شوند.

وی با اظهار بی‌اعتنایی به چالش های به وجود آمده در انتخابات هیات فوتبال میان وی و دکتر دبیری خاطرنشان کرد: ما کاری به گذشته و اینطور چیزها نداریم ما کار خودمان را انجام می دهیم و برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

تو چوب لای چرخشون نکون نمیخواد حمایت کنی

نام ... دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

تو چوب لای چرخشون نکن نمیخواد حمایت کنی