کد خبر : 16564
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 - 12:50
-

شمسایی: هر ۲ تیمم را این هفته از روی سکوها می‌بینم!/ صدرنشینی تاسیسات واقعیت فوتسال ما نیست

شمسایی: هر ۲ تیمم را این هفته از روی سکوها می‌بینم!/ صدرنشینی تاسیسات واقعیت فوتسال ما نیست
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: ما صدر جدول لیگ برتر هستیم چون با تمام وجود تلاش کردیم، اما واقعیت فوتسال این است که 5-6 تیم از ما بهترند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد فهرست اعلام شده تیم ملی برای دیدار با کرواسی اظهار داشت:‌ راجع به تیم ملی نمی‌خواهم صحبت کنم. صاحبش (خسوس) لیگ را نگاه نمی‌کند، حالا هزار بار این حرف‌ها را بگوییم، چه فایده‌ای دارد.

آقای گل فوتسال جهان در مورد اینکه حسین شمس گفته که وی نیز شایستگی دعوت به تیم ملی را دارد، یادآور شد: وقتی این شرایط وجود دارد، من که دیگر دنبال این حرف‌ها نیستم. دیگر انگیزه‌ای باقی نمانده و همه انگار فقط برای خودمان تلاش می‌کنیم چون سرمربی تیم ملی اصلا نیست که بخواهد بازِ‌ی‌ها را ببیند. خسوس از گرندپریکس به اسپانیا رفت و قبل از بازی با روسیه آمد، بعد از این بازی رفت و دوباره برای بازی با کرواسی برگشته، او اصلا لیگ را نگاه نکرده و لیست تیم ملی را معرفی کرده است. هر چقدر هم بگویند که فیلم‌ بازی‌ها را برای او فرستاده‌اند باز هم این کار غیرحرفه‌ای است. باید فوتسال را از نزدیک دید و آن را حس کرد. درست است که بازیکنان خوبی اکنون در تیم ملی داریم اما چند نفر هم هستند که در تیم خود موفق نبوده‌اند اما در این فهرست هستند و چند نفر هم درست برعکس، در تیم خود موفق بوده‌اند اما دعوت نشدند.

مربی – بازیکن تیم تاسیسات ادامه داد: مصطفی نظری تک ستاره فوتسال ایران است که از نظر فنی و اخلاقی بی‌بدیل است. من برای سپهر محمدی و علیرضا صمیمی احترام قائلم اما مصطفی چند هفته است که دروازه‌اش بسته بوده و می‌تواند نقطه عطفی برای تیم ملی باشد. نه اینکه بازیکن تیم ما باشد این را بگویم، او قابلیت‌های زیادی دارد. من در مورد اسماعیل‌پور و تقی‌زاده که در تیم من هم نیستند می‌گویم که حق‌شان حضور در تیم ملی است. این را هم بگویم که خوشحالم محمد طاهری بعد از یک دوره نسبتا طولانی مصدومیت به روزهای اوجش بازگشته و نامش در لیست تیم ملی هست.

وی در مورد دیدار این هفته تاسیسات با دبیری تبریز خاطرنشان کرد: در بازی رفت هم گفتم و حالا هم در بازی برگشت می‌گویم من با تیم خودم بازی دارم، با تیمی که با آن قهرمانی و روزهای خوبی را تجربه کرده‌ام. با مجموعه دبیری و خانواده محترم دبیری خصوصا با افشین و فرزین دبیری به صورت لحظه‌ای در ارتباطم. امیدوارم که این بازی هم زیبا از آب درآید. آنها قطعا از نظر مهره‌ای از ما خیلی بهترند.

شمسایی صدرنشینی تیمش در لیگ ۹۳ را واقعیت فوتسال ایران ندانست و گفت: ما صدر هستیم چون با تمام وجود تلاش کردیم، اما واقعیت فوتسال این است که ۵-۶ تیم از ما بهترند خصوصا از نظر مهره‌ای. همین دبیری ۸-۹ بازیکن تاپ و یکدست دارد. قطع به یقین این بازی هم برای من دو سر برد است. البته من که سه اخطاره هستم، متاسفانه نمی‌توانم به تیمم کمک کنم اما خوشحالم از اینکه می‌توانم از بالا و روی سکوها هر دو تیمم را ببینم.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931001000667#sthash.vJTLB0dR.dpuf

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

نظری….وحید خان….تاسیسات قهرمان

غرب مازندران سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

سعید احمد عباسی بهترین گلزن ایرانه حقش تیم ملی ایرانه