کد خبر : 16644
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 13:05
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: بازی با تاسیسات حکم بازی دوستانه را دارد!

اصغری مقدم: بازی با تاسیسات حکم بازی دوستانه را دارد!
جواد اصغری مقدم درباره بازی این هفته‌ دبیری تبریز مقابل تاسیسات دریایی با سرمربیگری وحید شمسایی اظهار کرد: شاید این بازی برای برخی تیم‌ها از حساسیت زیادی برخوردار باشد، اما برای ما خیلی مهم نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان این که بازی مقابل تیم صدرنشین تاسیسات برایش حیثیتی نیست، گفت: این بازی برای ما مهم نیست و حکم بازی دوستانه را دارد.

جواد اصغری مقدم درباره بازی این هفته‌ دبیری تبریز مقابل تاسیسات دریایی با سرمربیگری وحید شمسایی اظهار کرد: شاید این بازی برای برخی تیم‌ها از حساسیت زیادی برخوردار باشد، اما برای ما خیلی مهم نیست. کادر فنی و بازیکنان تاسیسات همگی از دوستان ما هستند و این بازی برای ما حیثیتی محسوب نمی‌شود و به نوعی برای ما یک بازی دوستانه است!

مربی – بازیکن تیم فوتسال تبریز افزود: البته با توجه به فاصله شش امتیازی با این تیم در صدر جدول از لحاظ امتیازی این بازی برای ما مهم است و سعی می‌کنیم مقابل حریف به پیروزی دست یابیم. در مجموع شرایط خوبی داریم و امید زیادی برای رسیدن به صدر جدول داریم. هر چند شرایط برخی بازیکنانمان ایده‌آل نیست اما سعی می‌کنیم در ادامه رقابت‌ها آنها را به شرایط خوب برسانیم.

وی درباره باخت خانگی سنگین مقابل حفاری اهواز در هفته‌ گذشته نیز گفت: به هیچ وجه مستحق این باخت نبودیم. موقعیت‌های گل ما بیشتر از حریف بود اما به اعتقاد خیلی‌ها اگر حریف بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل ما تنها بر اثر اتفاقات و اشتباه‌های فردی چهار گل خوردیم.

اصغری مقدم درباره خبر یکی از رسانه‌ها مبتنی بر تعیین اولتیماتوم از سوی مدیرعامل باشگاه دبیری برای گرفتن نتایج خوب خاطر نشان کرد: برخی در این باره دست به شیطنت زدند و از لابلای حرف‌های دبیری این موضوع را بیان کردند پس از این مصاحبه من با دبیری صحبت کردم و جریان را جویا شدم که او در جواب گفت من هرگز چنین حرفی نزدم حتی اعلام کرد با قدرت از تو حمایت خواهم کرد. ما فقط شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که اگر بتوانیم تیم صدرنشین تاسیسات را این هفته‌ شکست دهیم، فاصله‌مان با صدر بسیار کمتر خواهد شد. بنابراین شرایط تیم دبیری به هیچ وجه بد نیست.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

اصغرى معلومه خیلى از تاسیسات ترسیدى!!!؟؟وقتى بعد از بأخت عوض شدى معنى بازى دوستانه رو میفهمى!!بهتره تا دیر نشده خودت برى کنار کار رو بسپرى به اهلش !!

طرفدار پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

أصغری مقدم یواش یواش عقب ماندگی امتیاز جبران میکنی خدا دوست داره

مرتضي پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

أنشالله این بازی نتیجه میگیری وجواب دوستان کم لطف تو میدی

Sam پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۳

Ta payan log first dare dadash ghahraman mishe

شهسوار پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۴

تاالانم خوب نتیجه گرفتی برای سر دبیری هم زیاده

تبربز پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

مقدم تبریز واذربایجان پشت تو هستن هیچ کسم نمیتونه خرابت کنه

سام پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

شیطنت مطبوعاتی همه جا بوده وهست اینجناب دبیری باید مواظب باشن که چه مطالبی بیان میکنن جناب مهندس اصغرى مقدم //// با ارزوی موفقیت در پایان لیگ

ياشار پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۰

اقا جواد خدا جای حق نشسته ومطمن باشید سرافرازید

ناشناس پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۱

آقا وحید حتما موفق میشه

علی پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۴

انشالله که میبرید.

محمدی پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

با آرزوی موفقیت و پیروزی