کد خبر : 16622
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:18
-

تعلیق بازیکن ملی پوش!

تعلیق بازیکن ملی پوش!
سرمربی تیم شهرداری ساوه از تعلیق بازیکن ملی پوش این تیم خبر داد.همچنین یک بازیکن هم از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن ملی پوش تیم شهرداری ساوه تعلیق شد.محمد شجری که در ۱۴ هفته سپری شده از لیگ عملکرد خوبی در شهرداری ساوه نداشته با نظر محمود خوراکچی به حالت تعلیق در آمد.همچنین سجاد فتوحی دیگر بازیکن شهرداری ساوه هم از تیم کنار گذاشته شد.
خوراکچی سرمربی شهرداری ساوه ضمن اعلام این خبر افزود :سجاد فتوحی را از تیم کنار گذاشتم و وی را در اختیار باشگاه قرار دادم. همچنین محمد شجری را نیز فعلا در حالت تعلیق قرار دادم تا پس از بازی این هفته مقابل گیتی پسند با وی در این باره صحبت کنم، اگر توانست با صحبت‌هایش مرا قانع کند، او را در تیم نگه می‌دارم، در غیر اینصورت وی را نیز کنار خواهم گذاشت.
محمود خوراکچی تصریح کرد: این دو بازیکن به هیچ وجه مشکل فنی ندارند اما آنها به دلایلی که خودشان آن را می‌دانند دلشان با تیم همراه نبود و باید بگویم علت عدم همدلی در تیم بواسطه حضور آنهاست. ای کاش آنها با من مشکل داشتند و من می‌توانستم از حقم گذشت کنم اما پای منافع تیم شهرداری در میان است و من باید قاطعانه با این بازیکنان برخورد کنم. ما در دو بازی اخیر بدون این دو بازیکن موفق به کسب امتیاز شدیم.
وی ادامه داد: البته من پیش از اینها می‌خواستم این دو بازیکن را به همراه پنج بازیکن دیگر که در همان اوایل کنار گذاشتم از لیست تیم خط بزنم اما رئیس هیئت فوتبال استان و شهر ساوه پادرمیانی کردند و من از تصمیمم در قبال این ۲ بازیکن منصرف شدم که ای کاش نمی‌شدم. آنها باعث شدند فتوحی و شجری را پس از بازی با ماهان به تیم بازگردانم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

به این میگن مربی.به هیچکس باج نمیده.دمشگرم.اصول خودشو حفظ میکنه مثله بعضیا نیست………

farid چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

یه زمانی تیم ملی حرمت داشت،هرکسیو دعوت نمیکردن تیم ملی،متاسفانه الان بعضی بازیکنا بازی ملیشون از باشگاهی بیشتره،با دعوت کردن امسال شجری به تیم ملی بزرگترین خیانتو به این بازیکنا کردن،اینم نتیجش میرن واسه باشگاشون حاشیه سازی میکنن،واقعا باید به حال این فوتسال تاسف خورد