کد خبر : 16610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 11:11
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:برخی بازیکنان دلشان با تیم نبود!

خوراکچی:برخی بازیکنان دلشان با تیم نبود!
سرمربی شهرداری ساوه می گوید برخی بازیکنان دلشان با تیم نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره علت بازگشت دوباره به تیم شهرداری ساوه پس از استعفا اظهار کرد: اعضای هئیت مدیره تیم فوتسال شهرداری ساوه با جدایی‌ام از این تیم به طور قاطع مخالفت کردند. آنها برای من از احترام ویژه ای برخوردارند و بسیار واقع بین و منطقی هستند، بنابراین نتوانستم به درخواستشان پاسخ منفی بدهم. استعفای من از این تیم کاملا جدی بود اما آنها مرا توجیه کردند که به شرط حمایت کامل و همچنین جذب ۳ بازیکن خارجی طراز اول به کارم کماکان ادامه بدهم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: برخی از بازیکنان تیم دلشان با ما همراه نبود و احتمالا نمی خواستند شهرداری به موفقیت برسد.

خوراکچی با بیان اینکه هیئت مدیره قول داده حمایت کاملی از تصمیمات او داشته باشد، خاطر نشان کرد: تصمیمات من صرفا در جهت موفقیت تیم است نه بغض و کینه های شخصی. واقعا کمتر هیئت مدیره ای را در طول ۱۵ سال فعالیت در فوتسال به این خوبی دیده ام. امیدوارم با این تدابیر تیم شهرداری ساوه بتواند در ۱۲ بازی پیش رو حداکثر امتیازات را جمع آوری کند و دل طرفداران شاد شود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه درباره بازی این هفته این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان نیز اظهار کرد: شناخت بسیار خوبی از نفرات این تیم داریم و مطمئنا مقابل آنها دست و پا بسته نخواهیم بود. البته آنها از کادر فنی و نفرات بسیار خوبی برخوردار هستند و یک تیم بین المللی محسوب می‌شوند اما با همه این اوصاف ما برای برد به زمین خواهیم رفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

آقای خوراکچی فقط ظریفیان صحبت کردی که دعوت بشه تیم ملی!!!

منتقد چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

بابا خواهشن حداقل فارسی رو پاس بدارید . تهیه خبر که بلد نیستید خبراتونم که کاملا از نظر املا مشکل داره . نیم فاصله ها رعایت نمیشه خواهشن یک دوره خبرنگاری برید اینقدر غلط و اشتباه نداشته باشید . از نظر خبر رسانی واقعا جای تشکر و قدردانی دارید ولی از نظرنحوه تهیه خبر واقعا ضعیف هستید . یاعلی مدد

معتقد به خوراکچی م.ر پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۰

عزت رو خدا میده پس بندگان خدا نمیتوانند عزت رو از کسی بگیرند یا به کسی عزت بدهند((( فَللّهُ جمیع العزت)))
همه جوره سعی کردن شما رو خراب کنن اما در واقع راه های پیشرفت رو به روی خودشون بستند امثال شجری رو خسوس پرو بال داد که الان باید اینجوری با احساسات گروهی بازی کنه
هیچوقت در مسجدو بخاطر نبودن و نرفتن چند نفر نمیبندن
با کمک خدا لطف امام رضا( ع) تلاش بچه ها اضافه شدن بقیه نفرات اون چندنفر با نتایج خوب ساوه خودشون پشیمان خواهند شد !!!