کد خبر : 16635
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 13:00
دسته‌بندی نشده
-

سنگ سفیدی: به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم/ بازی برای من سخت است!

سنگ سفیدی: به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم/ بازی برای من سخت است!
ملی پوش تاسیسات دریایی تهران در خصوص بازی این هفته تیمش در برابر دبیری تبریز گفت: دیدار این هفته تاسیسات با دبیری دیدار سختی است ، دبیری جزو تیم هایی است که 7-8 بازیکن هم سطح در اختیار دارد .

ملی پوش تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص بازی این هفته تیمش در برابر دبیری تبریز گفت: دیدار این هفته تاسیسات با دبیری دیدار سختی است ، دبیری جزو تیم هایی است که ۷-۸ بازیکن هم سطح در اختیار دارد و هر کدام می توانند در هر تیمی موفق و موثر باشند.
محمدرضا سنگ سفیدی در ادامه افزود: جدا از سخت بودن این دیدار به لحاظ فنی ، برای من هم یک دیدار ویژه است ، چون من با این تیم به فوتسال ایران معرفی شده ام و مسئولان این باشگاه زحمات زیادی برای من کشیدند تا روزهای خوبی در این تیم داشته باشم ،بنابراین بازی در برابر دبیری برای من سخت است.
وی ادامه داد: چون در صدر جدول هستیم و دبیری نیز در زمره مدعیان است ، قطعا برای برد می رویم و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی کنیم ، تا هم جایگاه تیم در صدر تثبیت شود و هم شکست دور رفت را جبران کنیم. البته نبود وحید شمسایی در تیم کار ما را بسیار سخت می کند.
سنگ سفیدی در ادامه در خسوس اردوی تیم ملی گفت: در سه روز اول هفته اردوی بسیار خوب و با نشاطی داشتیم که بازیکنان با انگیره زیاد زیر نظر خسوس تمرین کردند و حضور بازیکن با تجربه ای مثل طاهری نیز انگیزه جوانان را چند برابرکرد.
وی در پایان ضمن تمجید از امیر شمسایی به عنوان مدیر فنی در تیم تاسیسات گفت: حضور امیر شمسایی کمک بزرگی به تیم است تا با استفاده از تجربه و قدرت فنی بالای او به روند موفقیت آمیزمان ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

یکی از بازیکنای پاک فوتسالی