دمتون گرم
عباسیان به شهرداری ساوه پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان سابق تیم های فرش آرای مشهد و پایاسازه تبریز به تیم شهرداری ساوه پیوست.پس از موافقت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با جذب یک بازیکن لیگ برتری و موافقت هیات مدیره باشگاه برای جذب بازیکن جدید،اسماعیل عباسیان که از تیم پایاسازه جدا شده بود به تیم شهرداری ساوه
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان سابق تیم های فرش آرای مشهد و پایاسازه تبریز به تیم شهرداری ساوه پیوست.پس از موافقت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با جذب یک بازیکن لیگ برتری و موافقت هیات مدیره باشگاه برای جذب بازیکن جدید،اسماعیل عباسیان که از تیم پایاسازه جدا شده بود به تیم شهرداری ساوه پیوست.عباسیان سابقه قهرمانی جام باشگاه های آسیا با تیم چونبوری تایلند را هم دارد.این بازیکن در بازی این هفته شهرداری ساوه با گیتی پسند می تواند به میدان برود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خداییش گلره خوبی هست.
امیدوارم در ساوه هم مثل باشگاه های آسیا بدرخشه.
بدتر از این دروازبان نبود بگیرید آخه این چیه؟ اصلا شما فوتسالی هستید تیم رو خراب کردید گذاشتید اون ور یادش بخیر یک روزی شن سا بود توی این شهر …. با این تیم بستنتون
اصلا معلوم نیس که این حسین کیه…!
امیدوارم موفق باشى اسماعیل خان کنار آقاى خورکچى
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴