کد خبر : 16662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 14:34
-

مرتضایی :با هر سه تیم بالای جدول در خانه بازی داریم

مرتضایی :با هر سه تیم بالای جدول در خانه بازی داریم
مرتضایی تاکید کرد: بعد از باخت برابر فردوسی، فاصله ما با صدر جدول به 5 امتیاز رسیده است اما هنوز هم معتقدم علاوه بر اینکه می‌توانیم در میان سه تیم بالای جدول قرار بگیرم، هنوز شانس قهرمانی نیز داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی اظهار داشت: بازی بعدی فرش آرا مشهد برابر تیم شهروند ساری است و این تیم از بازیکنان یکدست و جوانی برخوردار است.
وی افزود: سرمربی این تیم آقای ابطحی است که بسیار باتجربه هستند و سال‌ها تجربه حضور در عرصه بازی و مربیگری را دارند و با تیم‌های مختلف نیز کار کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد بیان کرد: ما نیز با توجه به اینکه هفته گذشته بازی خود برابر تیم رقیب و همشهری یعنی فردوسی واگذار کرده‌ایم این دیدار برایمان حساسیت بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.
مرتضایی تاکید کرد: بعد از باخت برابر فردوسی، فاصله ما با صدر جدول به ۵ امتیاز رسیده است اما هنوز هم معتقدم علاوه بر اینکه می‌توانیم در میان سه تیم بالای جدول قرار بگیرم، هنوز شانس قهرمانی نیز داریم زیرا ما با هر سه تیم بالای جدول هنوز در خانه بازی داریم و برد در این دیدارهای خانگی می‌تواند برای ما ۶ امتیاز به ارمغان بیاورد.
وی در مورد وضعیت تیم شهروند ساری نیز افزود: با توجه به هوادارن پرشوری که این تیم دارد بعید است به لیگ پائین تر سقوط کند و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.