کد خبر : 16624
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:04
-

هاشم زاده:ما به دنبال «نفر» نیستیم، بلکه می‌خواهیم یک تیم خوب درست کنیم

هاشم زاده:ما به دنبال «نفر» نیستیم، بلکه می‌خواهیم یک تیم خوب درست کنیم
مربی تیم ملی فوتسال درخصوص عدم دعوت از بازیکنانی چون نظری و کشاورز، گفت: ما به دنبال «نفر» نیستیم، بلکه می‌خواهیم یک تیم خوب درست کنیم. بازیکنانی که با هم هماهنگ باشند و کنار هم خوب بازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد دلیل غیبت بازیکنان تاسیسات دریایی در تمرین روز یکشنبه تیم ملی اظهار داشت: وحید شمسایی با خسوس صحبت کرد و اجازه خواست به خاطر مراسمی که آنها در باشگاه‌شان داشتند، ملی‌پوشان این تیم در یک جلسه تمرینی حضور نداشته باشند. با موافقت سرمربی تیم ملی، بازیکنان تاسیسات فقط در تمرین عصر روز یکشنبه حضور نداشتند و بعد همه همراه با ملی‌پوشان این تیم برای گرفتن ویزا، راهی سفارت شدیم.

وی در مورد اینکه چرا این‌بار هم نامی از محمد ناظم‌الشریعه در بین کادر فنی اعزامی به کرواسی دیده نمی‌شود، تاکید کرد: او یکی از مربیان خوب فوتسال ماست، اما تصمیم‌گیری در مورد وضعیتش برعهده افتخاری و خسوس است. من دقیقا از اینکه ناظم‌الشریعه در این سفر همراه ما هست یا نیست، خبر ندارم اما امیدوارم به کرواسی بیاید.

این مربی فوتسال در خصوص بازی‌های لیگ خاطرنشان کرد: لیگ خوبی شده، بازی‌ها خیلی جذاب شده، هیچ تیمی از پیش برنده نیست. در این لیگ، جوانان خوبی معرفی می‌شوند که این به پیشرفت ملی فوتسال‌مان کمک می‌‌کند. از کیفیت لیگ واقعا لذت می‌برم. اکنون هفت تیم در صدر با هم رقابت دارند.

محمد هاشم‌زاده در واکنش به انتقاداتی که از فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی می‌شود، تصریح کرد: محمد طاهری یکی از بازیکنان خوب فوتسال است که کاملا شناخته شده است. به خاطر وضعیتش ما حتی او را در تمرینات باشگاهی‌اش پیگیری می‌کردیم و دوست داشتیم از نزدیک کارش را ببینیم. حالا دو هفته فرصت دارد، اگر خودش را از نظر بدنی برساند، همراه ما می‌ماند اما اگر در این دو هفته نتواند به آمادگی مطلوب برای همراهی تیم ملی برساند، از فهرست تیم اعزامی به کرواسی بازمی‌ماند.

مربی تیم ملی فوتسال درخصوص عدم دعوت از بازیکنانی چون نظری و کشاورز، گفت: ما به دنبال «نفر» نیستیم، بلکه می‌خواهیم یک تیم خوب درست کنیم. بازیکنانی که با هم هماهنگ باشند و کنار هم خوب بازی کنند. اگر دنبال «نفر» باشیم که بازیکنان شایسته زیادی در لیگ برتر هستند که باید ۳۰ نفر را به تیم ملی دعوت کنیم، به هر شکل ما محدودیت داریم و همیشه چند نفر جا می‌مانند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تا خسوس سرمربی تیم ملی باشد چند بازیکن دیگر به اردو دعوت نمی‌شوند، تاکید کرد: نه اصلا اینطور نیست. ما همیشه دوست داریم بهترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند. نظری و کشاورز هم از بهترین‌های فوتسال ما هستند و باید وضعیت‌شان را بررسی کنیم. آنها زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده‌اند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

مربی ضعیفی مثل خسوس باید هم از دستیار ضعیف تری مثل شما استفاده کنه،تا فقط بله قربان گو باشه.یه شبه مربی شدن تو تیم ملی فقط تو ایران انتفاق میافته.خیلی مسخرست.

تبریزی چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

کاش همه بازیکنان مثل فرهاد فخیم که هنوزم اسطوره هست و میتونه یکی از بهترینهای تیم ملی باشه ولی میدان رو داد به جوون ها و خداحافظی کرد بودند و هیچ اعتراضی به اسامی دعوت شده نداشتند. زنده باد فرهاد فخیم که یه روزی جوانترین بازیکن جام جهانی بود در ۱۶ سالگی.

رضا تهرانی چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

چون ناظم الشریعه به کار تو و خسوس گیر داده زیرابش زدید

نام ... پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

یکی شناخته شده است و به او فرصت میدهید ۲ هفته در تیم ملی تمرین کند تا شاید برسد!
لابد بقیه شناخته شده نیستند عملکرد مثبتی در تیمشان نداشته اند و امکان تمرین آنها با تیم نیست!!!!
بعد آنهایی که در باشگاه دارند ضعیف کار میکنند و حتی گاهی بازی هم نمیکنند چرا دعوت شدند?
از قدیم گفتند بابا یک چیزی بگید که بگنجه! عذر بدتر از گناه دیگه نیارید!