کد خبر : 17085
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 22:30
-

بلوکی: تلافی جام حذفی را درآوردیم/ جشن تولدم با پیروزی میثاق یکی شد

بلوکی: تلافی جام حذفی را درآوردیم/ جشن تولدم با پیروزی میثاق یکی شد
بازیکن تیم فوتسال میثاق تهران گفت: با توجه به اینکه در جام حذفی سال گذشته شکست تلخی برابر ماهان داشتیم، با این پیروزی تلافی آن بازی را درآوردیم.

عارف بلوکی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما در بازی با ماهان تندیس قم سه بازیکن محروم به نام‌های محسن فرهمند، موسی حسن‌دوست و مجتبی حسن‌نژاد داشتیم اما هرگز به چیزی جز پیروزی فکر نکردیم. تمام بازیکنان هم قسم شده بودیم که ماهان را ببریم و این اتفاق در روزی افتاد که جشن تولدم بود و این دو همزمان برای من روز شیرینی رقم زد.

وی از ماهان تندیس به عنوان یک تیم قدر یاد کرده و افزود: تیم ماهان تندیس با نفرات کامل خود به تهران آمده بودند. تیم قم همیشه بازیکنان خوبی داشته که همه با ترس و لرز جلویشان به میدان می‌روند اما خدا رو شکر ما نتیجه را گرفتیم چون همه از جان و دل بازی کردیم.

بازیکن میثاق تهران با اشاره به اینکه تیمش از اول فصل به موقع بسته نشده تاکید کرد: به همین دلیل هم ما بدنسازی نصفه و نیمه ای را در داخل لیگ انجام دادیم که در نتایج ما تاثیرگذار بود ضمن اینکه چند بازیکن کلیدی ما مثل مجید رئیسی که خیلی کمکمان بودند از تیم جدا شده بودند و در کل تیم ما دیر شکل گرفت.

بلوکی قول به بهتر شدن شرایط تیمش در جدول طی هفته‌های آتی داده و متذکر شد: شاید از اول فصل یکسری مشکلاتی وجود داشت که به خاطر آن انگیزه آنچنانی میان تیم نبود اما در این هفته قول هایی داده‌اند که انشاالله محقق شود و نتایج خوب ما با انگیزه خوب از سوی باشگاه پاسخ داده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

آخه مرد حسابی بازی رفت رو هم باختید
اگه به تلافی باشه
تلافی دیدار رفت بود
باخت تو فینال جام حذفی با یه مسابقه عادی تو لیگ خیلی فرق داره

نام یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

تیم میثاق شاهکارکردخسته نباشیدخوب تارومارشان کردید دیگرنمک برزخمشان نپاشید