کد خبر : 17054
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 15:14
دسته‌بندی نشده
-

دکتر دبیری: از جامعه فوتسال هستم و از بخش خصوصی حمایت می کنم

دکتر دبیری: از جامعه فوتسال هستم و از بخش خصوصی حمایت می کنم
دکتر شهرام دبیری پس از انتخاب در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از برنامه هایش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید تلاش می‌کند تا بخش خصوصی را در فوتبال ایران با جدیت بیشتری حمایت کند.

شهرام دبیری پس از انتخاب به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات خوبی برگزار شد و در دور اول از میان ۴ کاندیدا، من و آقای قنبرزاده به دور دوم راه یافتیم و در نهایت در دور دوم با یک رقابت تنگاتنگ با ۲۹ رای من انتخاب شدم.

او اضافه کرد: انتخابات خوبی برگزار شد و پیش از آن نیز مسائل مختلفی مطرح و قرار شد تا مسائل مالی در مجمع بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های خود در مدت حضور در این کرسی نیز گفت: خوشبختانه من هم از جامعه فوتبال هستم و هم از جامعه فوتسال و چون در بخش خصوصی نیز فعالیت دارم به خوبی با دغدغه‌ها و مشکلات باشگاه‌داری در بخش خصوصی آشنا هستم و به همین خاطر یک سری راهکارهایی را ارائه خواهم کرد.

دبیری با بیان این که باید از حضور بخش خصوصی در فوتبال حمایت شود، اظهار کرد: علاوه بر حمایت از بخش خصوصی حمایت از شهرستان‌های محروم نیز در دستور کار من قرار دارد. البته تلاشی را نیز برای کسب کرسی‌هایی در فیفا و AFC باید صورت دهیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روز گذشته در جلسه مشترک با منصور قنبرزاده از او خواسته شده تا از کاندیداتوری در این پست کنار بکشد گفت: آقای قنبرزاده از طریق دوستان مشترک، من را به این جلسه دعوت کرد و در جلسه بحث‌هایی در مورد این مطرح شد که هر کسی به این جمع‌بندی برسد که رای بیشتری دارد، به نفع دیگری کنار بکشد. من نیز در این زمینه به جمع‌بندی نرسیدم و به خاطر همین در انتخابات حضور پیدا کردم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.