کد خبر : 17019
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 11:31
-

رعدی: جادوگر نیستم که با ۴ جلسه تمرین معجزه کنم/بلد نیستم به بازیکن حریف وعده صد میلیونی یا تیم ملی بدهم

رعدی: جادوگر نیستم که با ۴ جلسه تمرین معجزه کنم/بلد نیستم به بازیکن حریف وعده صد میلیونی یا تیم ملی بدهم
سرمربی تیم ماهان تندیس قم گفت: مربی جوان نیستم که بخواهم از موقعیتم بترسم و پا پس بکشم، زشت و زیبای فوتسال را می شناسم و عقب نمی کشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد شکست چهار بر یک روز پنجشنبه تیمش برابر میثاق تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود منتها از وقتی که من به قم آمده ام، در مجموع توانستیم چهار جلسه تمرینی و دو مسابقه را پشت سر بگذاریم. من هم جادوگر نیستم که در این مدت بتوانم معجزه کنم. تا بخواهم اسم بازیکنان را هم یاد بگیرم، زمان می برد. تیم ما نیاز به تاکتیک دارد. ما وفایی و عروجی را داریم که حالا دیگر همه فهمیده اند این دو از کجا توپ می زنند و راه را بر آنها می بندند و به این شکل ۵٠ درصد تیم خود به خود از کار می افتد. ما باید از تکنیک بالای این دو بازیکن در قالب تاکتیک استفاده کنیم که البته این هم جلوی منصوری و هم میثاق تا حدودی جواب داد و موقعیت های زیادی هم نصیب مان شد اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: ابتدا روی دو اشتباه فردی دو گل خوردیم و دیدیم بهترین کار برای جبران آن، پنج نفره کردن تیم است. در این بین دو توپ را لو دادیم و گل خوردیم. در حقیقت مستحق دریافت چهار گل در این بازی نبودیم، در شرایط طبیعی و در حالتی بدبینانه، باید مساوی می کردیم. به هر حال فوتسال است و باید ریسک کرد.

علی رعدی با اشاره به نظر کادرفنی تیم ملی در مورد تیم ماهان تندیس، خاطرنشان کرد: خسوس، هاشم زاده و حتی رضا لک سرمربی میثاق هم می گفتند که تیم نسبت به دو هفته قبل تغییر کرده، درست است که فرصت کمی در این تیم داشته ام اما باز هم همه تلاشم را برای ایجاد تغییر کردم و این تغییر از چشم آنهایی که فنی هستند، دور نمانده، به هر شکل باید صبور بود. ما باختیم اما امتیاز ها از ٣٠ رد نشد و هنوز هم با توجه به بازی های رودررویی که با تیم های اول و دوم جدول داریم، اتفاق خاصی رخ نداده است.

این مربی فوتسال در مورد اینکه بعد از این بازی زمزمه های برکناری او نیز شنیده شد، گفت: من مربی جوان نیستم که بخواهم از موقعیتم بترسم و پا پس بکشم. من در چند کشور مربیگری کرده ام و مربی بین المللی هستم. زشت و زیبای فوتسال را می شناسم و عقب نمی کشم. در رده های مختلف تیم ملی ایران نیز مربیگری کرده ام. ترس از رفتن هم ندارم. آمده ام که به فوتسال قم کمک کنم. در عین حال هم بردن به هر قیمتی کار من نیست. شرفم را زیر پا نمی گذارم. من از آن مربیان نیستم که بخواهم قبل از بازی با بازیکن حریف تماس بگیرم و وعده قرارداد ١٠٠ میلیونی یا حضور در تیم ملی را بدهم. من در زمین مسابقه به دنبال نتیجه هستم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

تو اسم بازیکنا رو نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (استیکر تعجب فراوان) دیدید گفتم این لیگ رو نگاه نمیکرده خدا رحمتت کنه پس.

س م شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

آقای رعدی کمتر کسی را در این سالها دیده ام که یا جرات بیان بسیاری واقعیتهای فوتسال را داشته باشد و یا خود به خاطر منافعش که در گرو همین واقعیتهای کثیف فوتسال است حرف بزند و با شناختی که از شما دارم لطفا در موقعیتهای مناسب که تیم شما را دچار حاشیه نکنند برخی از این واقعیتها را بیان کنید تا هم اذهان عمومی روشن شود و هم به مرور و با آگاهی دادنها فوتسال به پاکی خود برگردد

آدم شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

آقای رعدی عزیز.اول اینکه شما تیم را۲هفته هست که تحویل گرفتید اگر ۴جلسه تمرین کردید از ضعف شماست.میخواستید صبح و عصر تمرین بگذارید تا وقت بیشتری برای هماهنگی داشته باشید.دوم چرا شما ویکی از همقطارانتون همیشه توپ را به زمین دیگری میاندازید.این گوی واین میدان.آقای رعدی مربیکری به ۳۰۰دست لباس داشتن و پز آنرا به شاگردانتان دادن ویا ادعای ۳مربی برتر دنیا بودن البته به زعم خودتان بودن نیست.شاعر میگوید به عمل کار برآید به سخنرانی نیست

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

اقای رعدی بهترین مربی ایران هستی

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

آقای آدم.. خوب نامی را برای خود انتخاب کردی چون آدم اون مربی ای هستی که داره ماهان رو نابود میکنه.. بس کنید.. تیم ناهان رو بحال خودش بگذارید .. به اسمهای مختلف میای کامنت میگذاری که خوانندگان سایت فکر کنند الان چقدر مخالف داره این رعدی..

محمدفرخ پورازمربیان یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰:۴۲

استادرعدی یک مقدار بیش تربه کارهای تاکتیکی بپردازیدزمانی که بازی روعقب هستی باید به بازی سرعت بدی اماتیم قم دربازی باشهیدمنصوری نیمه دوم خیلی کند بازی میکرد دوستدارشما.