کد خبر : 16962
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 10:44
-

شریفی:به خودم اجازه نمی دهم به رعدی بگویم برو!/خدا به من صبر بدهد که در برابر کارشکنی ها ساکت باشم

شریفی:به خودم اجازه نمی دهم به رعدی بگویم برو!/خدا به من صبر بدهد که در برابر کارشکنی ها ساکت باشم
مدیرعامل باشگاه تندیس قم با حمایت قاطع از سرمربی این تیم گفت: او اگر دو سال در قم بماند، تیم ملی از بازیکنان قمی تامین خواهد شد و من هیچ گاه به او نمی‌گویم از این تیم برو.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر شریفی درباره برخی خبرها مبنی بر استعفا یا برکناری علی رعدی سرمربی تیم ماهان تندیس قم پس از کسب دومین باخت از زمان روی کار آمدن این مربی اظهار کرد: تمام این صحبت‌ها شایعه است. او هیچ استعفایی را چه به صورت کتبی و یا شفاهی به ما اعلام نکرده است. البته ما نیز کماکان با قدرت از او حمایت خواهیم کرد و به هیچ وجه قصد برکناری او را نداریم.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود: تیم ما تیم جوانی است و درست است که رعدی از دو هفته‌ای که به این تیم آمده دو باخت کسب کرده است اما مطمئنا در ادامه رقابت‌ها عملکرد تیم بهتر خواهد شد. او مربی بسیار توانمند و باارزشی است و من هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که به او بگویم تیم را ترک کن. البته او نیز بسیار منطقی است و حتی به من گفت هر موقع که شما بگویید حاضرم تیم را ترک کنم اما من هیچ گاه به رعدی که مدرس فوتسال است و تجارب بسیاری دارد، با کسب دو باخت نمی‌گویم برکناری.

وی با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها برای تیم ماهان تندیس قم از ابتدای فصل گفت: ما در ۷ هفته ابتدایی فصل توانستیم ۷ پیروزی کسب کنیم و مقتدرانه در صدر جدول قرار داشتیم. اما برخی‌ها برای تیم‌ حاشیه‌سازی کردند و به ما فشار وارد کردند تا از روزهای اوج فاصله بگیریم که تا حدی هم موفق شدند. در حالی که امیر شمسایی سرمربی تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و از بازیکنان قمی نیز شناخت کاملی داشت، با برخی فشارها از بیرون مجبور شد تیم ما را ترک کند. در حالی که من به هیچ وجه از این موضوع رضایت نداشتم. حتی روزی که شمسایی پس از باخت مقابل مقاومت اعلام کرد دیگر در تیم نمی‌ماند من جلوی همه بازیکنان گریه کردم و او را در آغوش گرفتم. در حال حاضر نیز با قدرت از رعدی حمایت می‌کنم و هیچ علاقه‌ای ندارم صحبتی از برکناری او مطرح شود. معتقدم اگر رعدی دو سال در قم بماند، فوتسال ایران از بازیکنان قمی تامین خواهد شد.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: خدا به من صبر بدهد که بتوانم در برابر دشمنی‌ها و کارشکنی‌های برخی در راه تیم ماهان ساکت بمانم. برخی با من کارهایی کردند که فقط آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم. من اینقدر سالم زندگی کرده‌ام که اگر الان بمیرم فقط به اندازه کفنم پول دارم. مطمئنا پس از پایان فصل صحبت ها و درد دل های زیادی دارم که آن‌ها را خواهم گفت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

آقای شریفی اون اراذل و اوباشی که داخل تیم فتنه گری میکنند را از تیم بیرون کن.

خسرو یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۷

اشک تمساح که میگن همینه همینه
شریفی چه نازنینه!!!

فوتسال قم رو به نابودی یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

کسی که سالم باشه و سالم زندگی کرده باشه نیازی نداره که به زبون بیاره ، مطمئن باش مردم میشناسنت و نیازی به این ننه من قریبم بازی یا نیست ، برو کنار از فوتسال قم هم خودت هم دارو دستت و بسپورش به آدمای سالم به قول خودت